olen 28v mies 170cm / 90kg , paino noussut 20kg 17kk:n ajassa ( alkoholijuomien ja rasvaisen ruuan johdosta )
pari vuotta sitten olin hyvässä kunnossa ja lihastakin oli parin vuoden reenin jälkeen, sali kuitenkin jäi mutta eivät kaikki lihakset vielä ole häipyneet.
Tavoite olisi päästä tuohon 65-70kg painoihin mutta menettämättä kaikkia lihaksia
helmikuussa 2010 aloitin "dietin"
vaihdellen päivittäin:
kaalilaatikkoa
-kaalia
-10% jauhelihaa
-sipulia
-riisiä 2 annosta ( en laita joka satsiin mitä teen energiamäärän takia )
-2% ruokakermaa 2dl / vettä
-runsaasti maustetta
Jauheliha/broileri keitto
-jauheliha/broilerisuikale
-porkkanaa
-tomaattia
-kurkkua
-purjoa
-paprikaa
-vettä
-2% ruokakermaa
-lihaliemikuutio
-runsaasti maustetta
ruuat hyvänmakuisia eikä pitempiaikainen kuuri täten ongelmana, tupakin lopetin ja alkoholin nautinto pahe jäi ( kerran viikossa pullo punaviiniä )
sekä joskus tulee tissuteltua viikollakin lasi jos toinenkin, olen tällä hetkellä työtön joten päiväkulutus on aika pieni, tarkoitus alkaa kuntopyöräilemään päivittäin.
viikon nyt keitto/laatikko linjalla vetänyt ja 3 kg näyttää aamupaino pudonneen lähtöpainosta (80-3=77kg). Laskin kalorilaskurilla ja keittopäiväenergiamäärät n1200kcal
jos ruokavalio on sama ja pysyy kannattaako jatkaa näin kunnes paino on halutuissa mitoissa n70kg
vai kenties muuttaa jotain? tohon kalorimäärään mahtuisi purkki tai 2 tonnikalaa ym
lueskelin kyllä muita keskusteluja mutta päädyin kuitenkin kertomaan oman
pari vuotta sitten olin hyvässä kunnossa ja lihastakin oli parin vuoden reenin jälkeen, sali kuitenkin jäi mutta eivät kaikki lihakset vielä ole häipyneet.
Tavoite olisi päästä tuohon 65-70kg painoihin mutta menettämättä kaikkia lihaksia
helmikuussa 2010 aloitin "dietin"
vaihdellen päivittäin:
kaalilaatikkoa
-kaalia
-10% jauhelihaa
-sipulia
-riisiä 2 annosta ( en laita joka satsiin mitä teen energiamäärän takia )
-2% ruokakermaa 2dl / vettä
-runsaasti maustetta
Jauheliha/broileri keitto
-jauheliha/broilerisuikale
-porkkanaa
-tomaattia
-kurkkua
-purjoa
-paprikaa
-vettä
-2% ruokakermaa
-lihaliemikuutio
-runsaasti maustetta
ruuat hyvänmakuisia eikä pitempiaikainen kuuri täten ongelmana, tupakin lopetin ja alkoholin nautinto pahe jäi ( kerran viikossa pullo punaviiniä )
sekä joskus tulee tissuteltua viikollakin lasi jos toinenkin, olen tällä hetkellä työtön joten päiväkulutus on aika pieni, tarkoitus alkaa kuntopyöräilemään päivittäin.
viikon nyt keitto/laatikko linjalla vetänyt ja 3 kg näyttää aamupaino pudonneen lähtöpainosta (80-3=77kg). Laskin kalorilaskurilla ja keittopäiväenergiamäärät n1200kcal
jos ruokavalio on sama ja pysyy kannattaako jatkaa näin kunnes paino on halutuissa mitoissa n70kg
vai kenties muuttaa jotain? tohon kalorimäärään mahtuisi purkki tai 2 tonnikalaa ym
lueskelin kyllä muita keskusteluja mutta päädyin kuitenkin kertomaan oman