Tarpeeksi proteiinia joka päivä, mutta rajansa silläkin. Ei sitä liikaa saa kiskoa. Itse polttelen rasvaa tällä hetkellä ja karkeasti päivän ruuat menee näin(olen toki pienikokoinen 168/74)
Aamulla blenderiin: 40g kaurahiutale, banaani, 250g rahka, kanamuna ja joskus myös marjoja 50g + vettä. Vitamiinit jne otan myös aamulla (glutamiini, c vitapore, vihreätee kapseli, d vitamiini ja multivita ja magnesium).
Lounas: ei hiilareita. 100g lihaa, kasviksia, vettä
välipala: ei hiilareita(tai hyvin vähän). Rahka + omena. Tai 30g whey isolaattia ja 20g pähkinöitä.
päivällinen: 100g lihaa, 50g riisiä tai 250g perunoita, kasviksia. Vettä juomaksi.
iltapala: sama kuin aamulla sillä erolla että kanamunan vaihdan 10g oliiviöljyksi.
tommosells rungolla mä menen ja paino tippuu n. 200g viikossa. Toki nyt on ollut kaikkea helvetin joulupaskaa taas tarjolla tortuista pipareihin ja konvehteihin joten homma on vähän jumissa, mutta eipähän ainakaan paino nouse siitä huolimatta. Koska tämä foorumi on kuin ylilauta niin ihan varmasti vittuilua tulee myös mun ruokavaliosta vaikka se onkin suoraan maksetusta nettivalmennuksesta otettu.
kuntosalipäivinä menee sit lisäksi 30g/10g isolaatti+maltopalkkari ja myös lounaalla syön hiilareita. Simpele as that
Edit: tullut jätettyä paljon perus arkiruoka-aineita pois viimeaikoina. Kahvi, leivät, leivänpäälliset, maito. Tilalle sit ottanu nuo ylempänä mainitut. Isoin muutos on leivän pois jättäminen koska sen mukana vatsa rauhoittui ja jä pois myös levitteet, leikkeleet, juusto ja kaikenmaailman salaatinkastikkeet joita holttasin leipien päälle.