Helou! Elikkäs ongelmana on se että paino ei tipu. Onkohan syynä se että syön liian vähän. Liikun vähintään 5-6x viikossa ja lajina on pääsääntöisesti juoksu ja kahvakuula. Useimmiten saatan tehdä reilun tunnin aamulenkin tyhjällä vatsalla ja illalla vielä toisen lenkin.
Yleensä syön näin:
Aamupala: 2 ruisleipää broilerinleikkeillä, kurkkua, tomskua sekä paprikaa+ kahvi maidolla. Tai sitten puuroa lautasellisen.
Lounas: 2-3dl kanakeittoa
Välipala: 2tomskua ja appelsiini
Iltapala: rahkaa ja marjoja sekä ruisleipä
Yleensä saatan sitten vielä mutustella esim. omatekoista marjakiisseliä päivän aikana.
Huomaan kyllä itekin että aika surkeasti syön. Oon joskus sairastanut bulimiaa eli ehkäpä myös sen takia tuo syöminen on niin vaikeaa. Mutta jos joku ystävällisesti voisi puhua mulle järkeä ja antaa jotain ohjeita miten täytyisi syödä oikeaoppisesti ja samalla pudottaa tuota painoakin.
Niin joo ja pituutta mulla on huikeat 158cm ja painoa 58kg.
Yleensä syön näin:
Aamupala: 2 ruisleipää broilerinleikkeillä, kurkkua, tomskua sekä paprikaa+ kahvi maidolla. Tai sitten puuroa lautasellisen.
Lounas: 2-3dl kanakeittoa
Välipala: 2tomskua ja appelsiini
Iltapala: rahkaa ja marjoja sekä ruisleipä
Yleensä saatan sitten vielä mutustella esim. omatekoista marjakiisseliä päivän aikana.
Huomaan kyllä itekin että aika surkeasti syön. Oon joskus sairastanut bulimiaa eli ehkäpä myös sen takia tuo syöminen on niin vaikeaa. Mutta jos joku ystävällisesti voisi puhua mulle järkeä ja antaa jotain ohjeita miten täytyisi syödä oikeaoppisesti ja samalla pudottaa tuota painoakin.
Niin joo ja pituutta mulla on huikeat 158cm ja painoa 58kg.