Painonpudotus + lisäravinteet ym ym

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Laittelin tän tänne aloittelijapuolelle koska diettaamisessa ja painonpudotuksessa olen nyberg.

Eli pitäis kiristellä vähän ja tavaraa on kaapissa vielä jäljellä. Eli onko seuraavista kamppeista haittaa jos treenaa kuluttavasti ja vähän syömisiään katselee, koska masun kohtaa olis pienennettävä parilla kilolla.

L-arginiini
L-ornitiini
Tribulus
Glutamiini
Kreatiini (mono)

CLA:n tai Lean stackin ajattelin ottaa mukaan kuvioihin kanssa

Mites palkkari treenin jälkeen ?

Oon kyllä meinannu jo 100 kertaa aloittaa tuon kiristelyn mutta jotenkin jääny, nyt kuitenkin oon saanu lihasta tauon jälkeen niin vois olla hyvä aika dietata.

älä nyt hyvä poika talvella diettaa :) lisää massaa!! :)

Just joo, jos ei ole muuta sanottavaa, jätä vastaamatto kokonaan.

Ja dieettiä ei kannata perustaa mihinkään lisäravinteisiin, varsinkaan rasvanpolttajiin yms. Vaan suosittelin lukemaan tän aloittelijoiden osion tärkeistä tuon pitkän dieettaamista koskevan ketjun.

Nuo rasvanpolttajat yms. kannattaa pitää ns. "ässähän hiassa", eli kun alkaa homma jossain välissä tökkimään, niin niistä sitten apuja. Tossa pitkässä ketjussa on tätäkin asiaa sivuttu.

Eli ruokavalio kuntoon ekana ja se palkkari kannattaa myös dieetillä ottaa käyttöön. Kreatiinin voi myös pitää mukana, siitä on vain hyötyä.

Onko muilla ollut ongelmia "stäkkien" kanssa? Itellä ei tunnu pää kestävän niitäkään. Tulee ihme hermostunut olo. Treenissä sitä ei tietenkään huomaa mutta esim. töissä. :nolo:

Meinasit sitten että kesällä, kun on lomat ja hyvät grillaussäät, niin sitten dietataan? :jahas:

:offtopic:eiku se meinas, että keväällä ni sit ollaan kesällä "kesäkunnossa". yrittäkääs nyt ymmärtää, että "kesäkunto" ei ole kaikkien tavoite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom