Painonpudotus- ja treenihaaste. Karppaus. Kaikki kiinnostuneet megeen!!

Moro kaikille.

Naimisiinmenon, rakentamisen suunnittelun, rakentamisen (kaikki kovaa hommaa :)) ja neljän vuoden jälkeen on salikipinä iskenyt oikein kunnolla. Tää hemmo on nimittäin päättänyt karistella läskit ja hankkia kunnolla lihasta takaisin ja lisää. Mulla kävi siis niin kuten monella muullakin, eli vedin tosi kovaa treeniä, kunnes aloitin e.m hommat. Söin kuitenkin samalla mitalla ja paljon huonommin, joten painoa paukahti lisää +22 kg. Toiset sanoo et ku byggaa ni paino tippuu, mutta mulla kävi just päin vastoin.

Taustaa:
Treenata oon tykännyt siitä asti ku ekan kerran 12vuotiaana polkaistiin pikkujäbinä fillareilla Elimäen painonnostosalille. Siitä se tunnelma lähti. Treeni on opettanut matkan varrella. Monta väärää tapaa ja tekniikkaa, niin treenissä kuin ruokavaliossa on joutunut oppimaan ns. kantapään kautta. Natuna olen pysynyt kaikki vuodet, toki miettinyt olen myös kuureja, kuten varmaan moni muukin täällä. Pitkään ollut tavoite jos joskus natuna 200 kg tuuppais penkiltä.

Lähtötilanne 19.4.2013
Paino nyt 129 kg. E= [(3680+43x129kg)x1,7]/ 4,2= 3735kcal
Pituus 187 cm
Tarkoitus on aloittaa karppausruokavaliolla siten, että syön maksimissaan 3000kcal päivässä. Prodet 2-4g/ painokilo, rasvat vähintään 1g/ painokilo ja hiilarit max 80g päivässä. Vedän nyt näin päivästä toiseen kuukauden ajan, jonka jälkeen aloitan hiilaritankkaukset lauantaisin. Lauantaina käännän systeemin siten, että tiputan prodet grammaan/ painokilo ja otan hyvistä (DE-luku snadi) hiilareista sen 2-4g/ painokilo. Rasvan kanssa tarkkana säännöllä hiilarisetin jälkeen väh. 2h ei rasvoja ja rasvojen jälkeen väh. 4h ei hiilareita.

Tavoite vuoden 2014 loppuun: paino 95kg

Kohtalontoverit ja kiinnostuneet lähtekäähän mukaan ja kommentteja otan mielellään vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla vip-puolella on oma osionsa treenipäiväkirjoille. Jos kaikki puntista innostuneet pulliaiset tekis tänne oman tredinsä, täällä ei muuta olisikaan.

Dänx T-101. Olipa erittäin hyvä artikkeli.

Joo toi tavoite on kyl aika lailla varman päälle. Katotaan miten etenee..

Aiemmin kokeilin tuota syklistä ketoosidiettiä 80g hiilareita/ päivä ja silloin se toimi melko hyvin. Tankkauspäivät oli la-su. Punnasin kaikki safkat tarkkaan, tein exel-painokäyrät ja kaikki. Käyrä oli koko ajan laskeva ja teki erilaisen piikin aina viikon alussa, mutta siis laski koko ajan. Lopputulos 118->107kg. Nyt oon kyl löysänä joten se joka toinen lauantai kuulostaa sen suhteen oikeelta. Tankkauspäivän hiilarit artikkelin mukaan 10kg/ painokg on melko paljon.. sitä pitää miettiä. Rasvoja olisi myös saatava ylös. Olenkin miettinyt pellavasimenöljyä aamurahkan kanssa. Ateriavälit pidän 2-3 tunnissa.

Kommentti: Meikäläisen valmennuksessa tavoite tulisi saavutettua jo vuoden 2013 loppuun mennessä.
Jätkähän hyödyntää täällä ilmaista mainostilaa :D Ei vaan, varmasti ihan totta. Jos ei olis rahasta kii niin itsekin pistäisin tekniikat ym kuntoon ammattilaisen kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom