Painonosto/Voimanosto- vyöt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korydon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä eroa näillä on? Kumpi kannattaa ostaa normaaliin salitreeniin? Kyykkyyn, mave yms 'normaalit' liikkeet.

Hinnat oli molemmissa 49e mitä katsoin nahka-saken vöitä (onko halpa vai
kallis?).

Kiitoksia jo etukäteen...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voimanostovyötä itse suosittelisin. Se voi tuntua aluksi todella epämukavalta ja tiukalta, mutta kun siihen tottuu niin se toimii mun mielestä paljon paremmin kuin joku hikinen yleisvyö. Ainakin kaikki bodaus-vyöt ovat olleet ihan yhtä tyhjän kanssa, mitä olen kokeillut. Vatsalle ei ole niissä mitään tukea ja vyöt ovat lisäksi onnettoman ohutta materiaalia.

Painonnostovöistä en osaa sanoa sen kummemmin, kun en ole moista koskaan kokeillut. Olen kyllä kattellut aika usein painonnostajien treenejä samalla salilla ja näyttävät niitten vyöt olevan aika lähellä voimanostovöitä.

Mites kun olen kehittänyt sixpakin sijaan koko tynnyriä, niin haitaakos se jommassa kummassa vyössä? Ja muutkin vois kertoo kokemuksistaan ...

Ei se pytty pitäisi sen kummemmin haitata vyön käyttöä. Yleensä isommalla pytyllä on tukevampi kyykkäillä ja vetää, kun saa keskivartalon ylimääräisestä massasta lisätukea liikkeeseen.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom