Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En olekaan moneen vuoteen kommentoinut, mutta nyt pakko kysyä mistä se kertoo, jos yksityisellä tililläni tykkään meidän (useamman ihmisen firman) lataamista videoista? Ylpeydestä siitä mitä ollaan saatu aikaan? Onko se siis rikos? Jos aiot vihata kaikkea mitä touhuan, vapaasti, mutta sinun elämästäsi se vie aikaa - ei minun. Itse olen ainakin todella onnellinen, että pojat mahdollisti valmennuksen jatkamisen enkä joutunut kuoppaamaan tekemisiäni vaan pystyn keskittymään enemmän urheiluun. Olkaa tekin onnellisia siitä!Kertoo aika paljon jos joutuu omista videoistaan tykätä.
View: https://m.youtube.com/watch?v=6_Ay-IVQJAk&t=112s
pakko tätä jätkää hehkuttaa kun jää koko ajan Max Langin varjoon vaikka on parempi nostaja. Max oli mun joukkuekaveri Bundesliigassa ja hyvä jätkä eikä siinä mitään kun osaa olla esillä mutta Nico on Euroopan mestari ja tässä kisassa voitti Ehabin työnnössä 5 kilolla niin ihmeen vähän miehestä puhutaan. Ja tekniikka on ihan loistava!!