WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Täällähän on pääkaupunkiseudulta paljon jäseniä. Täytyy mainostaa että tänään alkaneissa sm kisoissa on kerrankin Helsingissä tilaisuus nähdä livenä miten 150- 200 kg liikahtaa räjähtävästi lattiasta pään päälle. Ja onko niillä painonnoostajilla lihaksia, ehkä on, enkä ei? Huomenna siis miesten sarjat, Ruskeasuon urheiluhallilla manskun päässä. Myös video suora lähetys herakles.fi, jossa myös tiedot jälkilähetyksistä.

View: https://m.youtube.com/watch?v=6_Ay-IVQJAk&t=112s
pakko tätä jätkää hehkuttaa kun jää koko ajan Max Langin varjoon vaikka on parempi nostaja. Max oli mun joukkuekaveri Bundesliigassa ja hyvä jätkä eikä siinä mitään kun osaa olla esillä mutta Nico on Euroopan mestari ja tässä kisassa voitti Ehabin työnnössä 5 kilolla niin ihmeen vähän miehestä puhutaan. Ja tekniikka on ihan loistava!!

Kertoo aika paljon jos joutuu omista videoistaan tykätä.

Liitteet

• Screenshot_20190220-100732_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20190220-100732_Samsung Internet.webp
    84,7 KB · Katsottu: 500
Li Dayin 171+204. Olisi riittänyt viime mm-kisoissa kultaan.

Ei vaan voi ymmärtää miten noin raskaan rinnallevedon jälkeen riittää voimat kyykkytyöntöön.

Kertoo aika paljon jos joutuu omista videoistaan tykätä.
En olekaan moneen vuoteen kommentoinut, mutta nyt pakko kysyä mistä se kertoo, jos yksityisellä tililläni tykkään meidän (useamman ihmisen firman) lataamista videoista? Ylpeydestä siitä mitä ollaan saatu aikaan? Onko se siis rikos? Jos aiot vihata kaikkea mitä touhuan, vapaasti, mutta sinun elämästäsi se vie aikaa - ei minun. Itse olen ainakin todella onnellinen, että pojat mahdollisti valmennuksen jatkamisen enkä joutunut kuoppaamaan tekemisiäni vaan pystyn keskittymään enemmän urheiluun. Olkaa tekin onnellisia siitä!

Kannattaa laittaa muuten tuo The Processin youtubesivu seurantaan. Tehtiin sinne paljon lihashuolto, apuliiike, liikepankkivideoita, joista voi olla teille apua. En vaan tiedä ovatko linkit vielä julkisia. Lisää mainostusta ja itsensä tyrkyttämistä siis

Terkuin täältä Saksasta
Anni

Ps.

Ai että rakastan anonyymien ihmisten hurskastelua. Se saa aina hymyn huulille huomata, että omilla touhuilla on johonkin näin suuri merkitys

View: https://m.youtube.com/watch?v=6_Ay-IVQJAk&t=112s
pakko tätä jätkää hehkuttaa kun jää koko ajan Max Langin varjoon vaikka on parempi nostaja. Max oli mun joukkuekaveri Bundesliigassa ja hyvä jätkä eikä siinä mitään kun osaa olla esillä mutta Nico on Euroopan mestari ja tässä kisassa voitti Ehabin työnnössä 5 kilolla niin ihmeen vähän miehestä puhutaan. Ja tekniikka on ihan loistava!!

Oli hauskaa saksalaista perinnettä kisan jälkeen, kun pojat kiskaisi litran tuopin naamariin ja tekivät kyykyt sekä vedot vielä päälle

Nico on kovassa kunnossa ja pahoin pelkään, ettei Langin kiri riitä vaan paikka Tokioon karkaa - taas.

Back
Ylös Bottom