WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Helponnäköisiä ylöstyöntöjä ja kyykkyjä Teemulla!

Helponnäköisiä ylöstyöntöjä ja kyykkyjä Teemulla!

No piru, taitaa 2markkaa olla jo peruskauraa työnnössä Teemulle!

Eipä ole mile vielä kärähtänyt mistään ja Suomen testit vissiin siitä tiukemmasta päästä joten on aika turhaa syytellä. Mites vaikkapa Oksalan Ali (joka ei hänkään kärynnyt), reenasi aika kovaa hänkin ja saman ikäinen ukkeli Reippaan remmistä myös.

Itse ainakin annan härmän rautakourille sen kuuluisan "benefit of the doubt", varsinkin kun ei täällä ihan MM -tason romuja leiskautella.

Eipä ole mile vielä kärähtänyt mistään ja Suomen testit vissiin siitä tiukemmasta päästä joten on aika turhaa syytellä. Mites vaikkapa Oksalan Ali (joka ei hänkään kärynnyt), reenasi aika kovaa hänkin ja saman ikäinen ukkeli Reippaan remmistä myös.

Itse ainakin annan härmän rautakourille sen kuuluisan "benefit of the doubt", varsinkin kun ei täällä ihan MM -tason romuja leiskautella.

Eikö Ali Oksalalla ollut jokin doping-rike?

Instagram
105sen mies alkaa oleen :)
Oon kyllä sitä mieltä että jos Ilya tuossakin sarjassa voittaa MM-kultaa niin mies alkaa olla jo koko painonnosto historian kovin äijä. Itse kyllä suhtaudun pessimistisesti Ilyan voitto mahkuihin 105ssa koska pidän Nurudinovia tämän sarjan uutena supernostajana. Mutta, epäilin Ilyan mahkuja paljon Pariisissakin ja kyllä siellä paikan päällä takki kääntyi kun näki herran ekan tempauksen :D

Instagram
105sen mies alkaa oleen :)
Oon kyllä sitä mieltä että jos Ilya tuossakin sarjassa voittaa MM-kultaa niin mies alkaa olla jo koko painonnosto historian kovin äijä. Itse kyllä suhtaudun pessimistisesti Ilyan voitto mahkuihin 105ssa koska pidän Nurudinovia tämän sarjan uutena supernostajana. Mutta, epäilin Ilyan mahkuja paljon Pariisissakin ja kyllä siellä paikan päällä takki kääntyi kun näki herran ekan tempauksen :D

joo eipä tosta ilyasta tiedä työntö on jo jämäkkää tempaus vielä hakee uriaan mutta ilya on ARVOKISAMIES.

riioon niin pitkä aika ei pelkoakaan ettei tempaus siihen mennessä kunnossa ja olykultaa

Back
Ylös Bottom