WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Mitäs mieltä palstan painonnostajat ovat Carmelita Jeterin (ollut viime vuosina maailman parhaita naispikajuoksijoita) rinnallevedosta, näkyy filmillä aika tarkasti 2min paikkeilla?

Lisää ainakin siellä 6-7min paikkeilla. 9-10min paikkeilla taisi olla raakana rinnallevetämässä miespikajuoksija Shawn Crawford.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehdin jo ihmetellä, et onks joku parin markan mave noin iso juttu, mut sieltä tuliki hyvin persoonaalinen tekniikka. Nätisti "leipoo" rinnalle.

Joo, joskus aikaisemminki postannut tuon videon.. Sopi vain nyt niin hyvin tuon crossfit tekniikan vastineeksi! Kyllähän tuossa voima selvästi puhuu..

Hyvät kenkulit Kakhilla!

7292_507743439274600_1981951258_n.jpg

309624_448306951884916_2033987552_n.jpg

Myös siisti kuva:

299673_448011555247789_369755388_n.jpg

Itsehän olen sitä mieltä että nuo yleisurheilijoiden remmeillä riipusta vedetyt ns. rivet vertautuu oikeaan rinnallevetoon vähän samoin kuin jalkaprässi kyykkyyn. Ei paljoakaan tekemistä painonnoston kanssa, eipä tuollaisia tähän ketjuun kaivata. :)

Tarttis apua ikävään ongelmaan, eli heikkoihin jalkoihin. Takakyykky maksimi 150kg ja edestä 2x130kg. Tempausenkka 95kg ja työntö 120kg. Veto mulla nousee hyvin ja pääsen 130kg rinulin alle, mutta pohjaan jää kun ei oo kintuissa voimaa. Kyykkyä teen kahdesti viikkoon ( toinen kovempi ) ja vetoja kerran.

Olen kokeillut monia erilaisia kyykkyohjelmia, mutta voima vaan tarttuu niin perhanan hitaasti.

Kyykkää enemmän.

Minkäslaisia tuloksia oot saanu niillä ohjelmilla?

Tarttis apua ikävään ongelmaan, eli heikkoihin jalkoihin. Takakyykky maksimi 150kg ja edestä 2x130kg. Tempausenkka 95kg ja työntö 120kg. Veto mulla nousee hyvin ja pääsen 130kg rinulin alle, mutta pohjaan jää kun ei oo kintuissa voimaa. Kyykkyä teen kahdesti viikkoon ( toinen kovempi ) ja vetoja kerran.

Olen kokeillut monia erilaisia kyykkyohjelmia, mutta voima vaan tarttuu niin perhanan hitaasti.
sanotaanko että tosta kahdesta kyykky kerrasta ja yhdestä veto kerrasta on varaa kiristää reeniä aika reilusti :) Sanosin että ota joku 6 viikon pätkä että painopiste pelkkään kyykkyyn. Muu treeni kevyttä tuntuman ylläpitoa ja kyykkyssä kovaa määrää. Ei se kyykky parane jos sen aina tekee väsyneenä viimesenä liikkeenä. Reenin alkuun teet hyvin palautuneena ja kaikki muu on reenissä sitten extraa. Itsellä se on aina mennyt näin kun moneen asiaan ei voi panostaa kerralla :)

Jos ei oo niin ois hienoa jos pitäisit semmoista!

Joku 6-viikon kyykkysetti tekisi varmaan hyvää. Smolov taitaa olla meikälle liian kova pala, mutta täytyy ruveta takoon jotain :)
Olen saanut 215kg:n YT tehtyä 83kg:nä. 77 kilosten SM-raja olisi 220kg ja 85kg 235kg. SM-rajan rikkominen on haaveena, mutta kannattaisiko minun pudottaa 77 vai jatkaa voiman takomista? Olen jo valmiiksi aika kukkakeppi, eli pituutta on 183cm :D

Smolov taitaa olla meikälle liian kova pala...

Ei sitä kokeilematta tiedä. Ja voi ohjelmia hienosäätää omaan kuntoon sopivaksi; kevennät hieman jos tosiaan näyttää umpimahdottomalta tai jos tulee seinä vastaan. Omalla kohdalla typeryyttä hipova jääräpäisyys on tuonut kyykyssä parhaat tulokset :D Sisulla vaan liikeen kimppuun.

Joku 6-viikon kyykkysetti tekisi varmaan hyvää. Smolov taitaa olla meikälle liian kova pala, mutta täytyy ruveta takoon jotain :)
Olen saanut 215kg:n YT tehtyä 83kg:nä. 77 kilosten SM-raja olisi 220kg ja 85kg 235kg. SM-rajan rikkominen on haaveena, mutta kannattaisiko minun pudottaa 77 vai jatkaa voiman takomista? Olen jo valmiiksi aika kukkakeppi, eli pituutta on 183cm :D
Kyllä siihen Smoloviin tottuu äkkiä. Eikä se tarkota ettei ohjelma toimis jos parilla ekalla kerralla meinaa olla vähän nihkeää :) Pääkoppa kovenee samalla kun joutuu vähän laittaan itteään koville ;) Ja nimenomaan kun keskittyy sarja kerrallaan ja ainoana tavoitteena saada sarjat tehtyä, eikä ala pohtimaan miten minkäkin raudan pitäisi liikkua, niin ei ole mitään ongelmaa. Parin viikon jälkeen siitä alkaa jo pitämään :)
toinen juttu, jos paino noin vähän niin ei muutakun kaloria vaan lisää koneeseen jos vaan budjetti antaa myöden. Pitkää sarjaa tehdessä tarvii energiaa. Ehdottomasti 85seen. Saa nostaa isompia rautoja ;)

Kun nyt on useampi ihminen muutenkin kyselly mua pitään blogia täältä niin pitänee vissiin sitten alkaa jotain suunnitteleen :)

.

Kyllä siihen Smoloviin tottuu äkkiä. Eikä se tarkota ettei ohjelma toimis jos parilla ekalla kerralla meinaa olla vähän nihkeää :) Pääkoppa kovenee samalla kun joutuu vähän laittaan itteään koville ;) Ja nimenomaan kun keskittyy sarja kerrallaan ja ainoana tavoitteena saada sarjat tehtyä, eikä ala pohtimaan miten minkäkin raudan pitäisi liikkua, niin ei ole mitään ongelmaa. Parin viikon jälkeen siitä alkaa jo pitämään :)
toinen juttu, jos paino noin vähän niin ei muutakun kaloria vaan lisää koneeseen jos vaan budjetti antaa myöden. Pitkää sarjaa tehdessä tarvii energiaa. Ehdottomasti 85seen. Saa nostaa isompia rautoja ;)

Kun nyt on useampi ihminen muutenkin kyselly mua pitään blogia täältä niin pitänee vissiin sitten alkaa jotain suunnitteleen :)

Kiitoksia vaan vinkeistä. Täytyy varmaan talven kynnyksellä kokeilla tuota smolovia on pitkä loma töistä ja saa levätä ja syödä :D. Olen pitänyt pääpainon tekniikan opettelussa ( pn taustaa alle 3 vuotta ) ja tekniikka onkin kyllä kohentunut kovasti. Tota pääkopan kovenemista kyllä tarvitaan lisää se on kyllä tullut huomattua :D

Back
Ylös Bottom