Vissiinki raskain videolle kaapattu pn-kyykkysarja.
Chingiz Mogushkov 340kg x2 Squat - All Things Gym
Chingiz Mogushkov 340kg x2 Squat - All Things Gym
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perus yleisurheilu/crossfit-tekniikka
Ehdin jo ihmetellä, et onks joku parin markan mave noin iso juttu, mut sieltä tuliki hyvin persoonaalinen tekniikka. Nätisti "leipoo" rinnalle.
sanotaanko että tosta kahdesta kyykky kerrasta ja yhdestä veto kerrasta on varaa kiristää reeniä aika reilustiTarttis apua ikävään ongelmaan, eli heikkoihin jalkoihin. Takakyykky maksimi 150kg ja edestä 2x130kg. Tempausenkka 95kg ja työntö 120kg. Veto mulla nousee hyvin ja pääsen 130kg rinulin alle, mutta pohjaan jää kun ei oo kintuissa voimaa. Kyykkyä teen kahdesti viikkoon ( toinen kovempi ) ja vetoja kerran.
Olen kokeillut monia erilaisia kyykkyohjelmia, mutta voima vaan tarttuu niin perhanan hitaasti.
Sanosin että ota joku 6 viikon pätkä että painopiste pelkkään kyykkyyn. Muu treeni kevyttä tuntuman ylläpitoa ja kyykkyssä kovaa määrää. Ei se kyykky parane jos sen aina tekee väsyneenä viimesenä liikkeenä. Reenin alkuun teet hyvin palautuneena ja kaikki muu on reenissä sitten extraa. Itsellä se on aina mennyt näin kun moneen asiaan ei voi panostaa kerralla 

Smolov taitaa olla meikälle liian kova pala...
Kyllä siihen Smoloviin tottuu äkkiä. Eikä se tarkota ettei ohjelma toimis jos parilla ekalla kerralla meinaa olla vähän nihkeääJoku 6-viikon kyykkysetti tekisi varmaan hyvää. Smolov taitaa olla meikälle liian kova pala, mutta täytyy ruveta takoon jotain
Olen saanut 215kg:n YT tehtyä 83kg:nä. 77 kilosten SM-raja olisi 220kg ja 85kg 235kg. SM-rajan rikkominen on haaveena, mutta kannattaisiko minun pudottaa 77 vai jatkaa voiman takomista? Olen jo valmiiksi aika kukkakeppi, eli pituutta on 183cm :D
Pääkoppa kovenee samalla kun joutuu vähän laittaan itteään koville ;) Ja nimenomaan kun keskittyy sarja kerrallaan ja ainoana tavoitteena saada sarjat tehtyä, eikä ala pohtimaan miten minkäkin raudan pitäisi liikkua, niin ei ole mitään ongelmaa. Parin viikon jälkeen siitä alkaa jo pitämään 

Kyllä siihen Smoloviin tottuu äkkiä. Eikä se tarkota ettei ohjelma toimis jos parilla ekalla kerralla meinaa olla vähän nihkeääPääkoppa kovenee samalla kun joutuu vähän laittaan itteään koville ;) Ja nimenomaan kun keskittyy sarja kerrallaan ja ainoana tavoitteena saada sarjat tehtyä, eikä ala pohtimaan miten minkäkin raudan pitäisi liikkua, niin ei ole mitään ongelmaa. Parin viikon jälkeen siitä alkaa jo pitämään
toinen juttu, jos paino noin vähän niin ei muutakun kaloria vaan lisää koneeseen jos vaan budjetti antaa myöden. Pitkää sarjaa tehdessä tarvii energiaa. Ehdottomasti 85seen. Saa nostaa isompia rautoja ;)
Kun nyt on useampi ihminen muutenkin kyselly mua pitään blogia täältä niin pitänee vissiin sitten alkaa jotain suunnitteleen![]()