WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

viimeset kaks viikkoa vierulla menny reenit hyvin ja olo alkaa olla taaas aikalailla normaali,,,valmistautuminen on mitä on mutta hei, jos mulle annetaan taivaan lahjana paikka olympialaisiin, niin kyllä totta helvetissä tappelen joka kilon joka on otettavissa siellä ;)

hyvä homma!!eiku suomalaisella sisulla nostamaan eine voimat sieltä mihinkään ole kadonnu kaivat ne jostain takataskusta ja räväytät!

Luinpa tossa äsken lehdestä että suomi oli saanut maa paikan Lontoon olympialaisiin. Antti-roiko valittiin edustamaan suomea parhaan em-sijoituksen perusteella(.13). No Iiro Hartikainen sijoitui myös samalle sijalle. Ja miten edes em sijoitusta voi verrata olympialaisiin. Eikö MM-kisojen menestys olisi parempi kriteeri, no siellähän antti-roiko jäi ilman tulosta... Mutta minun mielestä jos kerta maa paikka saatiin olisi pitänyt järjestää näyttö kisat ja katsoa siinä mahdolista Olympia sijoitusta sekä myös pisteitä. Valinta ei todellakaan ollut minun mielestä reilu tokolaa ja muita kohtaan.

Tietääkö joku, että onko ikinä voimanoston puolelta kisaaja hypännyt, ja vielä menestyksekkäästi, painonnoston puolelle? PN-puolelta on kai VN-puolelle, mutta mites sitten toisinpäin...

Luinpa tossa äsken lehdestä että suomi oli saanut maa paikan Lontoon olympialaisiin. Antti-roiko valittiin edustamaan suomea parhaan em-sijoituksen perusteella(.13). No Iiro Hartikainen sijoitui myös samalle sijalle. Ja miten edes em sijoitusta voi verrata olympialaisiin. Eikö MM-kisojen menestys olisi parempi kriteeri, no siellähän antti-roiko jäi ilman tulosta... Mutta minun mielestä jos kerta maa paikka saatiin olisi pitänyt järjestää näyttö kisat ja katsoa siinä mahdolista Olympia sijoitusta sekä myös pisteitä. Valinta ei todellakaan ollut minun mielestä reilu tokolaa ja muita kohtaan.

Mun mielestäni valinta oli ihan selvä sillä Antti-Roiko on suomen paras ja potentiaalisin(voimakkain) nostaja. Tokikin epävarma. Yritän sanoa sitä että Tokola hyvänä kakkosena on kuitenkin koko ajan lähellä omia voimien asettamia rajoja toisin kuin Antti-Roiko eikä rahkeita ole tehdä suuria tulosparannuksia lyhyellä aikatähtäimella.
Kun ei mitaleista taistella niin mitä sinne mennä varmistelemaan 300kg:n yt:tä 77:aan kun kunnon ravituurilla voi tulla 350-360kg 94:siin.

+ se paikka oli mielestäni auki vain 94kg sarjaan?

sen verran tarkennus ylempään keskusteluun että paikka tosiaan tuli 94seen joten siksi sitä ei karsittu.huom. en tiiä mitä lehdessä on lukenut... ite oon ihan samaa mieltä et jos olisi vaan tullut maapaikka suomelle niin karsinta olisi kuulunut olla. Meille on viime vuodesta asti painotettu että tän vuoden EM:ät on tärkein näyttökisa ja sieltä katotaan niin sijoitusta kun pisteitä.siis jos olisi pitönyt valita. Itekään en ihan täysin siitä tykkää mutta se verran aikasin se on kerrottu että selkeä on kaikille..

Salimilta varsin kasuaali 250kg kyykky

Taitaa ainakin kaikilla superin nostajilla olla kyykky 350kg paikkeilla?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

kuningas ilya pari pvää ennen kisaa, varsin kevyesti kääntyy pari markkaa rinnalle :lol:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom