WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Voi morjens noita jalkoja. Noistahan joku Hannibal Lecter söisi vuoden pihviä :D Saapa nähdä miten Lontoossa kulkee...

Cholakovilla oli just tullu facebookissa video 325kg kyykystä.. ei mikään ylihelppo mutta pitkältä mieheltä ihan jees kyykky..(toki joukkuekaveri sarjassa 85kg stoitsov on ottanu 300kg niin ei tuo siihen nähden kuulosta oikein miltään..)

Koskas rigert88:lta tulee uusia treenipätkiä? Vieläkö Milko jumppailee?

siis Milkohan kävi La Lohtajalla tekemässä 125+160 helpon kuuden putken..
no, itellä on nyt kunto niin paska ettei kehtaa videoita laittaa :D .. oon intin aikana(kesäkuun alussa alotin) ollu sairaana niin paljon et reeniä on alla tosi heikosti.. nyt tässä hiljallee koitan taas saada reenirytmin normaalia lähelle.
en välttämättä tämän vuoden puolella kilpaile ollenkaan, sitten vasta kun oon taas normaalissa kisakunnossa(145+190).. meen tilanteen mukaan.. ainoa päämäärä on olla ens SM:issä Kalajoella ennätyskunnossa ja siitä Valencian EM:issä.

Aa no intin aikana tapahtuneet treenit voi jo unohtaa, vituiks ne menee kuitenin :D

Koskas rigert88:lta tulee uusia treenipätkiä? Vieläkö Milko jumppailee?

Kävin kattomassa tuon milkon kisan, sanalla sanoen ihan hyvässä kunnossa oli äijä 160 ei painanu yhtään mitään ihan pelleillen otti tuon samaten temppu. On se tuo milkon räjähtävyys huikeaa katsottavaa,lämmittelyä seurasin kun sadalla tempasi niin jos kädet lipeäsi tangosta niin katosta menis läpi että heilahtaa! Ihan pelleillen meni kyllä retulaisellakin omat raudat 120+151. Hirmuset jalat muuten tuolla retulaisella:rock: Riskin näkönen sikaniska muutenkin;)

Kukas tämä tyyppi on? Aivan uskomaton nopeus kyykyissä ja tuo tekniikka on parhaita mitä on tullu vastaan. Oispa itekkin noin lyhyt. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuinka yleistä tuo vyön käyttö on painonnostossa? Pääliikkeissä ja kyykyssä.

siis Milkohan kävi La Lohtajalla tekemässä 125+160 helpon kuuden putken..
no, itellä on nyt kunto niin paska ettei kehtaa videoita laittaa :D .. oon intin aikana(kesäkuun alussa alotin) ollu sairaana niin paljon et reeniä on alla tosi heikosti.. nyt tässä hiljallee koitan taas saada reenirytmin normaalia lähelle.
en välttämättä tämän vuoden puolella kilpaile ollenkaan, sitten vasta kun oon taas normaalissa kisakunnossa(145+190).. meen tilanteen mukaan.. ainoa päämäärä on olla ens SM:issä Kalajoella ennätyskunnossa ja siitä Valencian EM:issä.
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P618_01.html Good luck ;)

Back
Ylös Bottom