WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

http://www.youtube.com/watch?v=bT7KoIzCxHQ
Yurik Vardanian nostoja 11min !! tää on PARAS video mitä ite oon koko tubessa nähny! :) todella legendaarista.

ja omasta tekemisestä, just voimakausi lopeteltiin ja tällä menossa olevalla leirillä nyt otetaan ekoja isoja lajinostoja,, vielä en tiiä itekkään miten kulkee mut kyllä jos terveenä pysyn niin SM-kisoja odotan innolla :)

.

Aivan mahtava rive! Ei taida Suomesta löytyä kovin montaa, kuka pystyisi tekeen perässä :rock: Ei ne sun etukyykkysikään mitään painavia ole :D Rispektiä valtavasti, toivottavasti pysyt terveenä on suuri ilo seurata kun paino liikkuu :D

P.S: Onko yleisesti /omalla kohdalla pukeilta helpompi vai vaikeampi vetää rinnalle ja miten se palvelee nostamista?

http://www.youtube.com/watch?v=XsG7lBFUqs4
Ruslan Albekov 210kg tempaus,, samalla käyttäjällä video myös 245kg työnnöstä...

no siis tohon pukeilta riveen,, itestä se tuntuu jopa käteen raskaammalta siitä ku maasta :D tänään reenissä työnsin 190kg(ekat isot työnnöt voimakauden jälkeen) niin rive oli jopa kevyempi ku 190kg pukeilta,, MUTTA, kun olen asiaa pähkäillyt niin pitäähän pukeilta saada enemmän ku maasta, ihan vaan koska nostettava matka on lyhyempi :) itse vasta nyt kolmannen kerran eläessäni tein sitä eli en ole vielä aivan saanut kaikkea hyötyä siitä irti,, uskon saavani siitä joskus vielä paljon enemmän ku tuon 210kg ;) mutta se aikanaan.(ja siis, totahan tehään siks että allemeno tulisi nopeammaksi).. nyt keskitytään saamaan ylöstyöntö tohon riveen kuntoon et EM-kisoissa työntö alkas kakkosella !!!!!mut, siinä riittää vielä työmaata......

RobAdell.jpg

kyllä sitä tuntee ittensä aika sintiksi ku vertaa tohon Rob Adelliin!!! :D ja saman sarjan mies!!ja mua nuorempi! :D

Olin just tulossa tuota Pullan videota tänne postittamaan. Tolla tyypillä on kyllä aivan uskomattoman kovaa kehitys tällä hetkellä. Onkos täältä kukaan tai kenenkään tuttu koskaan kokeillut Brozin metodeja?

Onkos täältä kukaan tai kenenkään tuttu koskaan kokeillut Brozin metodeja?

Ei, mutta mieli tekisi noiden videoiden perusteella. Painonnosto-ohjelmia on vaan vähän köyhä alkaa itse ummikkona tekemään nettimateriaalin pohjalta. Ihan alkuun kelpuuttaisin jo tuon alakropan liikkuvuuden mikä noilla kavereilla on

Onko tämän John Brozin treenattavat sitten pärjänny tärkeissä kisoissa MM tai Olympialaisissa?

Back
Ylös Bottom