Houston 2015 MM.Onko toi siis ihan kisoissa käyty nostamassa ilmeisesti ilman aikomustakaan yrittää työntää ylös asti? Siis aivan järjetön rivehän tuo on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Houston 2015 MM.Onko toi siis ihan kisoissa käyty nostamassa ilmeisesti ilman aikomustakaan yrittää työntää ylös asti? Siis aivan järjetön rivehän tuo on.
Naim noin 10 Sinclair pistettä kovempi.Miten noi vertautuu Solemanoglun 190@60 nostoon?
Olen livenä nähnyt Ilyan Lontoon kisan, Almatyn, Lovchevin 264kg sekä Kashirinan 155+193. Omin 175kg rive siksi uskomattomin että itse kasvoin lajin fanittamiseen Halil Mutlun valtakaudella 56ssa. Halil työnsi 168kg ja oli sarjan kuningas. Om työnsi Houstonissa 171kg MEn ja korotti siihen 4kg. Muistan kun tuli korotus niin sanoin Milkolle että "varma veto". Oltiin pikkusen innoissaan kun se tykitti tuon rinnalle! En oo yhdestä nostosta ikinä saanut semmosta wau elämystä. Hämmentävää oli se että katsojia oli yllättävän vähän .. Lovchevin 264kg aikaan oli täynnä katsomot.Ehkä uskomattomin nosto jonka olen nähnyt paikan päällä.
Aha ok. Näytti vaan ettei juuri edes yrittänyt ja tuuletteli vähän kuin onnistuneen noston jälkeen.Miten niin ilman aikomusta työntää ylös? Edellinen nosto 171kg onnistui (maailmanennätys), tähän 175kg ei sitten riittänyt paukkuja enää.
Oli jo voittanut kisan ja tehnyt MEn työnnössä. Tuo nosto oli yritys parantaa sitä ja muistaakseni olisi ollut yhteistuloksen ME.Aha ok. Näytti vaan ettei juuri edes yrittänyt ja tuuletteli vähän kuin onnistuneen noston jälkeen.
No niinpä tietenkin. Tuuletteli onnistunutta kisaa ja ME:tä eikä varsinaisesti tätä viimeistä yritystä.Oli jo voittanut kisan ja tehnyt MEn työnnössä. Tuo nosto oli yritys parantaa sitä ja muistaakseni olisi ollut yhteistuloksen ME.
Bulgarian mestaruuskisojen historiaa.