WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Vielä on Miika 11 kiloa alle sata kiloisten SE:en. Pekkalla on voimanoston sm-kultakin, vaikka mave meni sulla jo ohi(tähän silmänisku merkki), mutta oli joo mahtava työntö. Näki ettei ollut viimeinen sana. Em-kisoissa otat mitalin pois kuleksimasta!

Tarkoitatko Pekka Niemeä? Jos oikein muistan niin Pekka työnsi sen 213,5 alle 110 kiloisiin ja 208 alle 100 kiloisiin. Maastavedosta sen verran, että taitaa olla Pekka vielä Miikaa reippaasti edellä.

pisti tossa tällänen ajatus mieleen että keväällä nähdään kolme 200kg työntöä miika,teemu ja eero.

Teemu käy 200 kilon työnnön kimppuun 4.1 Keravalla!! Jos aihe yhtään kiinnostaa niin kannattaa mennä kattoon :)

Joo ja siis onhan Pekka sekä vedossa että kyykyssä kaukana mun edellä :) Mä tyydynkin vaan menemään tempauksessa ja työnnössä ohi :P Ja en todellakaan usko että oli mun viimenen sana. Pidän itteäni edelleen silti ihan suht nuorena :P (ainakin henkisesti :D ).. kyllä mä aattelin vielä kauan tätä hommaa tehä!

Teemu käy 200 kilon työnnön kimppuun 4.1 Keravalla!! Jos aihe yhtään kiinnostaa niin kannattaa mennä kattoon :)

Joo ja siis onhan Pekka sekä vedossa että kyykyssä kaukana mun edellä :) Mä tyydynkin vaan menemään tempauksessa ja työnnössä ohi :P Ja en todellakaan usko että oli mun viimenen sana. Pidän itteäni edelleen silti ihan suht nuorena :P (ainakin henkisesti :D ).. kyllä mä aattelin vielä kauan tätä hommaa tehä!

hyvä juuri näin:) pakkohan se on mennä katsomaan kun teemu ryskää lavalla.

Tarkoitatko Pekka Niemeä? Jos oikein muistan niin Pekka työnsi sen 213,5 alle 110 kiloisiin ja 208 alle 100 kiloisiin. Maastavedosta sen verran, että taitaa olla Pekka vielä Miikaa reippaasti edellä.

Pekka itse mainitsi kerran että olisi 315kg vetänyt? Kyykyn ollessa 300 tuolloin. 110 kilosena. Sanoi myöskin nauraen että tuskin kukaan on suomenvahvin mies titteliä voittanut 150kg penkillä :) Mainitsi myös vetäneen vieläkin 217 maasta kylmiltään.

Olis näköjään ollut parempi olla muistelematta, kun meni kaikki väärin.

Hysen Pulaku on tainnut tehdä comebackin, 200kg työntö ja 227kg etukyykky. Miestä pidettiin potentiaalisena mitalin saajana viime olympialaisten 77-kiloisten sarjassa, mutta käry kävi paikan päällä.

Instagram

Back
Ylös Bottom