Painonnosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hst
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

hst

paljonko hemmoilla on noussu elopaino treenivuosina?
ite harrastan nimenomaan painonnostoa 2 vuodessa 14kg (fläsää)

2 ½ vuotta sitten painoin 68. Nykyään noin 92. Sitä se BULKKI teettää.

Ps. Rasvarosentti noin 8.

Originally posted by meitsi
WTF? Lihaa suurikin osa?

Veikkaan, että sellaista arvokasta Amerikan pekonia :D

Hulkki

BTW ihan offtopicina. Mihin sait laskettua painon kisoihin ja monta toistoa meni? Entä voittaja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Läissy
30 kg n. 8-9 kuukaudessa. :D

Vahvasi epäilen, että ei ole mahdollista saada 30 kiloa lihaa 8-9 kuukaudessa. Reilu kymmenen kiloa vuodessa on vielä aivan realistinen.

Tai sitten olen vain kateellinen.

Näin on. Painoahan saa helposti mutta lihaa siitä on sitä pienempi osa mitä nopeammin paino nousee. Mä olen joskus vähän testannut paljon painoa saa nousemaan ja nostin 7kg kahdessa viikossa. Mutta fättii ja nestettähän se suurimmaksi osaksi on.

Jos en nyt ihan väärin muista niin Jari "Bull" Mentula oli hankkinut itelleen 30 kiloa täyttä lihaa (laadusta tinkimättä) parissa vuodessa. Onneksi olkoon Jarille vaan. Tätä on varmaan vaikea kenenkään natun, roinaajan tai edes ammattilaisen nokittaa. En sano, että se olisi mahdotonta, mutta etenkin tossa natun tapauksessa se kyllä lähentelee mahdottoman rajaa.

No, vuoden aikana on tullut 5 kg lisää painoa.

Re: Hulkki

Originally posted by Andy
BTW ihan offtopicina. Mihin sait laskettua painon kisoihin ja monta toistoa meni? Entä voittaja?

Nesteiden poistolla vaaka näytti punnituksessa 98.3 kiloa. Oli kyllä aika kooma olo, kisaan mennessä olin turvonnut takaisin elopainoon 105 kiloa (kisa siis seuraavana iltana).

Nostin 100 kilolla 19 toistoa, sarjassa yli 85 kiloa mitalit meni 85-kiloisille jotka ottivat 24, 22 ja 22 toistoa. Olin tuossa yhdistetyssä sarjassa neljäs, normaalisti olisi myös ollut sarja yli 100 kiloa jossa olisin ottanut kultaa koska olin paras yli 100 kilolla nostaneista.

Originally posted by meitsi
WTF? Lihaa suurikin osa?
Hehe, arvasin et tuo räjäyttää pankin.. :D Joops, se oli vuonna 2001 ku tuollasen massan hankin. Ja ei tosiaan ollu mitään tiukkaa.. Se oli sitä aikaa se. Kyllä tuo on muokkaantunu jo jotenkin.

Originally posted by Läissy
30 kg n. 8-9 kuukaudessa. :D

Just joo, tuliko edes raskausarpia yhtään?
Itse lihotin aikoinaan n.40 kiloa 2½ vuodessa, ja arpia oli joka puolella kroppaa. :mad: Kai se arpien ilmaantuminen on aika yksilöllistä kuitenkin.

Nyt on massakausi ollut päällä 3,5 viikkoa, ja massaa on tullut 4,7 kiloa, mielenkiintoista. Enkä osaa sanoa itsestäni kun katson peiliin että kuinka paljon rasvaa ja kuinka paljon lihasta. Tosin tuosta on ~2kg kreatiinin keräämää nestettä.

Back
Ylös Bottom