Puhutaan tavallisen ihmisen painon pudotuksesta ei kehonrakennusihmisen dieetistä. Kaverini on yli sata kiloinen ja painoa pitäisi pudottaa ainakin tuollainen 15 kiloa, niin hän on ajatellut. Kehonrakentajan dietissähän on varmaan tärkeää nuo proteiinit, no on tavallisen ihmisen dietissäkin tärkeää mutta kehonrakentajalla on varmaan erilaiset ravintoarvosuhteet dieetillä. Kaverini tietysti tekisi jotain aerobista treeniä mutta puntteja hän ei nostele, ehkä hiukan silloin tällöin. Pyytäisin joitakin hyviä "diettiruokaohjelmia" tällaiselle ei kehonrakennusta harrastavalle.
Olen korostanut hänelle liikunnan merkitystä painon pudotuksessa sekä sitä että proteiineja pitäisi olla riittävästi sekä että hän vähentäisi hieman hiilareita ja rasvaa. Jakaisi ateriat n.6 ateriaan. Jotain tämän suuntaista olen muistaakseni sanonut. Onko jotain helppo vinkkejä kaverilleni? Hän ei ole lukenut tällaisista asioista paljonkaan...
Olen korostanut hänelle liikunnan merkitystä painon pudotuksessa sekä sitä että proteiineja pitäisi olla riittävästi sekä että hän vähentäisi hieman hiilareita ja rasvaa. Jakaisi ateriat n.6 ateriaan. Jotain tämän suuntaista olen muistaakseni sanonut. Onko jotain helppo vinkkejä kaverilleni? Hän ei ole lukenut tällaisista asioista paljonkaan...