Painon lähtö dietin alussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nii elikkä kun nyt ekaa kertaa diettaan niin sitä että kun alottaa dietin niin lähteekö aluks painoa paljon pois? vai alkaako paino putoamaa vasta muutaman viikon jälkeen?
Alotin dietin viime ma eli oon ollu tasan viikon dietillä eikä paino oo tippunu oikeastaan grammaakaan. Oon punninnu aamusin ennen aamupalaa.
Oon ollu joka päivä miinuksella n 500kcal mutta yks päivä oli -1000kcal (kulutin niin saakelisti) ja sitte yks päivä vaa -30kcal. Proteiinia keskimäärin oon saanu 150g (enemmänki tarvis), painan 75kg. Tarkotus on ottaa toi lähemmäs 5kg pois koska läskiä on toho vyötärölle tullu aika paljon.

Yleensä alkuun lähtee nopeastikkin pois 1-2kg nestettä ja sen jälkeen alkaa painon tippuminen hidastumaan. Paljonko syöt nyt keskimäärin kilokaloreissa?

2188kcal mut oon hiihtäny/puntannu, paitsi kahtena päivänä jolloin söin 1600kcal. ja hiihto on ollut tehokasta 60-120 minuuttiin. yks lenkki jopa 165minuuttia. :D (38km)

Onko muuten hiilihydraatit välttämätöntä ottaa esim maltosta palautusjuomassa. kun oon dietillä niin ennemmin söis esim banaanin tai jtn kun vetäis 50g maltoo. Oon nyt viikon ajan ottanu vaa 50g heraa ja sitte syöny päälle banaanin yms. reenin jälkeen siis.

Ei ole välttämättömiä siis hiilarit yleensäkkään treenin jälkeen dieetillä. Monet täälläkin ovat jättäneet hiilarit kokonaan pois palautusjuomasta. Itse kyllä vedän "normaalikaudella" maltot ja sitten dieetillä tiputan hiilarit kokonaan pois palautusjuomasta.

Fastin hera80 on palkkarina miulla ja hyväksi olen todennut. Ilta- ja välipalana sitten soija90.

Back
Ylös Bottom