Painoa lisää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tietokoneharrastuksen myötä muuttunu ruikusta ruipelommaksi ja tarvis lisää painoa. Sanokaa hyviä vinkkejä miten saadaan nostettua painoa. Painot löytyy kotoa ja lenkkeilyn olen jo alottanut (tosin aika löysästi). Ruokaa tulis syötyä enemmän mutta ku ei mitään tee niin ei nälkäkään ole. Jonkinlaista kokemusta löytyy voimailussa (joskus sain ihan hyvin peskistä). Ikäni on 15v.

80 kiloa olisi mukava painaa lukiossa eli 20 kiloa lisää :nolo: Olen painanu jossakin vaiheessa 70 eli tietokone on tiputtanu painoa 10 kiloa. Miten siis saan nostettua painoni?

Korvavaurio sanoi:
Olen tietokoneharrastuksen myötä muuttunu ruikusta ruipelommaksi ja tarvis lisää painoa. Sanokaa hyviä vinkkejä miten saadaan nostettua painoa. Painot löytyy kotoa ja lenkkeilyn olen jo alottanut (tosin aika löysästi). Ruokaa tulis syötyä enemmän mutta ku ei mitään tee niin ei nälkäkään ole. Jonkinlaista kokemusta löytyy voimailussa (joskus sain ihan hyvin peskistä). Ikäni on 15v.

80 kiloa olisi mukava painaa lukiossa eli 20 kiloa lisää :nolo: Olen painanu jossakin vaiheessa 70 eli tietokone on tiputtanu painoa 10 kiloa. Miten siis saan nostettua painoni?

Meniköhän tää väärälle osastolle?
Anyways, luepa tästä
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

VoimaSuomi sanoi:
Rupeet käymään salilla ja SYÖMÄÄN!!!!!!! 400gr protskua päivässä alkuun olisi sopiva, niin tulee massaa

Pakko sanoa kyllä tähän, että toi 400 grammaa on kyllä aivan liikaa. Kertyy varmasti läskiksi tosta aika reilusti. 150-200 grammaa ois parempi.

VoimaSuomi sanoi:
Rupeet käymään salilla ja SYÖMÄÄN!!!!!!! 400gr protskua päivässä alkuun olisi sopiva, niin tulee massaa

No tätä nyt ei kannata uskoa. Selaile tota Dogin threadia ja kun tulee kysyttävää niin pistä kysymyksiä vaikka tänne.

Iteltä löytyy jonkin verran proteiinia, mutta haluaisin syödä ihan tavallista ruokaa, mikä nostaa painoa, mutta on halpaa. Onko tällästä ihme ruokaa olemassa?

Korvavaurio sanoi:
Iteltä löytyy jonkin verran proteiinia, mutta haluaisin syödä ihan tavallista ruokaa, mikä nostaa painoa, mutta on halpaa. Onko tällästä ihme ruokaa olemassa?

Siis löytyy jauheproteiinia? Ei ole olemassa ihmeruokaa, joka nostaisi painoa lihasmassan muodossa. Et kai tosissasi ole hankkimassa läskiä? Siinä ei ole mitään tolkkua. Tossa postaamassani ketjussa on keskustelua ravintoasioista.
EDIT: jossain oli puhetta halvasta laaturuoasta, mutten löytänyt sitä. Joku voisi löytää ;) . Tässä tulee pari halpaa ruokaa mieleen: tonnikala, jauheliha, raejuusto, rahka... Ehkeivät kaikki nyt niin halpoja ole, mutta ainakin proteiinia on, vaikkakin jauheliha on melkoista paskasörsseliä.

Doggoned sanoi:
Pakko sanoa kyllä tähän, että toi 400 grammaa on kyllä aivan liikaa. Kertyy varmasti läskiksi tosta aika reilusti. 150-200 grammaa ois parempi.
ei se läski pahaakaan tee tulee massaa omalla painolla ainakin selkäleukojen vedoilla :thumbs:

Doggoned sanoi:
Siis löytyy jauheproteiinia? Ei ole olemassa ihmeruokaa, joka nostaisi painoa lihasmassan muodossa. Et kai tosissasi ole hankkimassa läskiä? Siinä ei ole mitään tolkkua. Tossa postaamassani ketjussa on keskustelua ravintoasioista.
EDIT: jossain oli puhetta halvasta laaturuoasta, mutten löytänyt sitä. Joku voisi löytää ;) . Tässä tulee pari halpaa ruokaa mieleen: tonnikala, jauheliha, raejuusto, rahka... Ehkeivät kaikki nyt niin halpoja ole, mutta ainakin proteiinia on, vaikkakin jauheliha on melkoista paskasörsseliä.
jahelihaa napaan vaan ainakin 400 grammaa päivässä ja tonnikalaa pari purkkia, ja jauheliha on parasta ruokaa ihan sellasenaan vähän suolaa sekaan vaan, :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kauheeta ku mun posti polettiin syvimpään helvettiin :lol2:
Eihän se tietty pikkasen läskiä missään tunnu, mutta jos kaveri hakee tietoisesti äkkii sitä läskiä 10 kiloo niin kuulostaa irrationaaliselta. Ja sitten vielä lisäys halpoihin ruokiin: kananmunat :D

Kannattaa aloittaa pehmeällä laskulla. Alat vähitellen ottamaan ruokailuissa mukaan tonnikalaa ja raejuustoa (jos siis menee alas maun kannalta). Ja yleisesti, syöt paljon lihaa ja juot vaikka maitoa. Palautusjuoma ja joka iltainen hidas proteiini mukaan vaikka siinä tietokoneella ollessa niin siitä sew lähtee.

-- muista käydä kanssa punttisalilla.

Juu pizzalla tulee todella tehokkaasti massaa. Ite oon vetäny semmosta 3-pizzaa-viikossa linjaa. Lähinnä tuo vyötärön seutu on massautunut.

Juu ja tredin aloittajalle. On täysin mahdollista saada esmes 10kg vuodessa painoa ja ensimmäisinä vuosina on siinä myös lihaa mukana (varovainen arvaus, etä eka vuonna 5-7kg) jos järkevästi tekee. Itsellä ainaskin onnistui..

20kg vuojes juot kolaa ja syöt pitsaa ja oot koneel o/

VoimaSuomi sanoi:
Älkää tota mun juttuu niin vakavasti ottako :)

ei varmaa kannattis laitella tuommosia kommentteja ollenkaa ku tää on kumminki aloittelijoitten osio eikä aloittelijat tiiä katsos oikei vielä mistää mitää.. ottavat viel tosissaa. Asiallisia kommentteja tämmösii ketjuihin jos on jotain kommentoitavaa ;)

Tiilisukassa sanoi:
Paskasörsseliä...?

No sori. Tuli vaan sanottua, kun siinä on vähän niitä näitä niissä jauhelihoissa. Saa sitä parempaa lihaa suunnilleen samoilla hinnoilla.

Alat syömään enemmän ja harrastaan jotain monipuolista liikuntaa. Sali tietty se paras! :D Siis ruokaa vaan lisää, vaikka 2-3kert viikossa puntille, kotiin leuanvetotanko (pitää löytyä kaikilta!!!) ja illalla vetelet vatsoja. Siis alat kattoon noita tosipunttaajien ruokamääriä, niin saat ehkä käsitystä siitä, paljonko sunkin tarvis syödä!

Sanoit painanees joskus 70, kone tiputtanut painosi 60 kiloon. Miks? Mitä lakkasit tekemästä siirtyessäsi koneelle? Minkä pituinen oot? missä ajassa toi paino lähti? Ei meinaan kauheen tervettä tiputella painoo tossa(tässä) iässä noin paljon.

Itelläkin on vähän ollu samaa ongelmaa, painoni on tosin nousuu reilussa puolessa vuodessa sillain 68kg--->74-75kg. Ja lihaksena aika pitkälle. Leuanvetotulos on pysynyt samana tai noussut parilla ja penkkiennätys kasvanut reilun 20kg. :D:D

itelläni on ongelmana et jos jätän jauhelihan syömättä en saa tarpeeks kaloreita, eli löytyykö jauhelihalle korvaajaa näistä paremmista vähempi rasvaisita lihoista,
joissa ois suunnilleen sama määrä kaloreita 400g:ssa?

Suositut

Back
Ylös Bottom