paino jumittaaa

elikkä olen 186 pitkä ja 93 kiloa painava.... olen nyt viimeiset kaksi viikkoa ollut "aika" kovalla dietillä.... paino pitäisi saada 85 kiloon.... en ole laskenut kaloreita mutta mulla on yks mättöpäivä viikossa jolloin syön normaalia enemmän ja karkkia ym. muut päivät syön mielestäni tosi vähän ainaki entiseen ruokatottumukseeni eli muut päivät on suunnilleen tämmöstä ruokaa et aamupala : puuroa puoli lautasellista. lounas on normaali mikä vaihtelee mutta terveellista ja siinäkin laitan puolet salaattia lautasesta eikä muutenka annos ole mikään järkyttävän suuri, ja noin klo 5 samanlainen kotiruoka ku lounaskin. ja iltapala vaihtelee mutta maitorahka purkki tai pari karjalan piirakkkaa mut kummiski erittäin pieni annos ja vedän aina salin jälkeen palkkarin vielä... käyn joka arkipäivä lenkillä aina ennen töitä eli tyhjään vatsaan n.30 min lenkki... ja sit 2-3 kertaa salilla viikossa lisäksi ja koripalloa 3-4 kertaan viikossa mutta nyt tän viimeisen kahden viikon aikana ei ole tippunut yhtään paino, en tiedä mistä johtuu mutta en ole käynyt varmaan ku viimeisen kahden viikon aikana 4 kertaa paskalla elikkä voiko aineenvaihdunnassani olla häikkää tällä hetkellä. mitä voisin tehdä ja muutenki tarvitsisin neuvoja painon pudottamiseen... olen kyllä viimeisen vuoden aikana saanut painoa pois 20 kiloa mutta nyt on tavallaan tyssännyt täysin painonpudotus. MISTÄ VOI JOHTUA??? KYSELKÄÄ VAAN JOS OON UNOHTANUT JOTAIN ILMOITTAA TÄSTÄ TEKSTISTÄ MIKÄ VOISI OLLA TÄRKEETÄ MUTTA TARVITSEN NEUVOO TÄLLÄ HETKELLÄ...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni paino oli täysin jumissa toista kuukautta, kunnes hain ammattiapua ruokavalioon. Ensimmäiseksi minulle lisättiin päiväannokseen 1000kcal, eli olin syönyt aivan liian vähän (nyt keskiarvo 3k kcal/päivä, mutt silti miinuksella muutaman satasen). Nyt odotellaan että aineenvaihdunta alkaa taas toimia ja kroppa polttamaan fläsää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom