Paino ei tipu

Olen nyt 4 viikko käynyt vähintään 7 kertaa viikossa reippaalla väh 60 min. kävelylenkillä (koska luin että siinä on paras syketaso rasvanpoltolle??) sekä pelannut jääkiekko ulkojäillä noin 1-2 kertaa viikossa ja joitakin muitakin lajeja. Pyrin syömään vain silloin kun on oikeasta nälkä ja pyrin syömään sopivasti ja perus kotiruokaa. Olen jättänyt kaikki herkut kokonaan pois (limonaadit,karkki,sipsi jne). Mitat 184 ja paino 93. Yritän päästä kesäkuntoon ja muutenkin olemaan iloinen omassa kropassa. Sali ja lihakset eivät niinkään kiinnosta, haluan hyvä kestävyyskunnon ja läskit pois. Onko neuvoja? painoa on pudonnot nyt ehkä 2-4 kiloa 4 viikossa, en katsonut vaakaa ekoilla viikoilla joten en voi antaa tarkkaa lukua. Pitäisikö alkaa hölkätä? En vain tiedä kestääkö kunto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen nyt 4 viikko käynyt vähintään 7 kertaa viikossa reippaalla väh 60 min. kävelylenkillä (koska luin että siinä on paras syketaso rasvanpoltolle??) sekä pelannut jääkiekko ulkojäillä noin 1-2 kertaa viikossa ja joitakin muitakin lajeja. Pyrin syömään vain silloin kun on oikeasta nälkä ja pyrin syömään sopivasti ja perus kotiruokaa. Olen jättänyt kaikki herkut kokonaan pois (limonaadit,karkki,sipsi jne). Mitat 184 ja paino 93. Yritän päästä kesäkuntoon ja muutenkin olemaan iloinen omassa kropassa. Sali ja lihakset eivät niinkään kiinnosta, haluan hyvä kestävyyskunnon ja läskit pois. Onko neuvoja? painoa on pudonnot nyt ehkä 2-4 kiloa 4 viikossa, en katsonut vaakaa ekoilla viikoilla joten en voi antaa tarkkaa lukua. Pitäisikö alkaa hölkätä? En vain tiedä kestääkö kunto.

Öö tuntuu tippuvan? Mikä on ongelma?

Joo tarvii tosiaan kärsivällisyyttä tämä painonpudotus. oon ite 180cm ja elokuussa 2012 painoin 93kg, tällä hetkellä aamupaino semmoset 78 kiloa . alussa paino tietty lähti hurjaa vauhtia, kun nesteet lähti, sitten alko tippuu tasasempaa vauhtia. viikossa pudotusta oli kilon molemmin puolin, ehkä enemmän alle kilo. ite oon painoo saanu alas syömällä säännöllisesti ja katsomalla vähän sitä hiilarin määrää lautasella. paras tilanne on että pitää semmosen pienen nälän tunteen, niin maistuu ne "vihreetkin" paremmin! salilla oon käyny säännöllisesti 3-4krt/viikko, reippaita hölkkälenkkejä ja intervalliharjotuksia 3krt/viikko. näillä pääsee pitkälle!

Siis tarkoitin spuik sitä että painoa on pudonnu vain 2-4kg 4 viikossa vaikk alussahan lähtee kaikki nesteetkin jne. Osaako kukaan muuten sanoa paljonko kuluttaa kun kävelee ympäri kauppaa 7h päivässä ja täyttää hyllyjä.

Sanot että paino ei tipu ja sitten sanot että tippuu.

Niinpä :D

Siis tarkoitin spuik sitä että painoa on pudonnu vain 2-4kg 4 viikossa vaikk alussahan lähtee kaikki nesteetkin jne. Osaako kukaan muuten sanoa paljonko kuluttaa kun kävelee ympäri kauppaa 7h päivässä ja täyttää hyllyjä.

Jatka vaan samaan malliin, hyvinhän tuo paino on lähteny tippumaan ja jatkaa varmasti tippumista edelleen. Malttia vaan! Kävelyn kulutuksesta ei hajuakaan mutta eiköhän tuo nyt liikunnasta käy.

Askelmittari mukaan töihin. Joskus kesällä raksavarastolla 7,5h sai 20000 askelta. Pysyi paino kyllä alhaalla, välillä liiankin.

Jos kilo viikkoon putoaa, on se melko realistinen määrä. Suuremmissa pudotuksissa voisi epäillä nestehävikkiä. Laihduttaminen on hidasta.

Se sun rasva palaa ihan samalla tavalla vaikka vetäisit lenkkiä niin kovaa et meinaa laatta lentää. Käytät vaan suhteessa enemmän sokereita jos liikut kovaa.

Jos et jaksa juosta niin juokse hieman vähemmän mitä jaksat, kävele hetki ja juokse taas. Saat samalla vähän intervallia ja huomattavsti paremman treeniärsykkeen. Kävelemällä tunnin lenkkejä päivässä se kunnon paraneminen on hyvin rajallista.

Nyt tän on kyllä pakko olla väärin, tein vähä kalorilaskuja ja oon sen mukaan kuluttanu tänää 4989 kcal (olen liikkunut melkein koko päivän) ja olen syönyt vain 708 kcal?!?! voisko joku kattoo paljon oikeesti siis söin, söin siis 3 palaa ruisleipää, 3 keskikokoista perunaa, noin 70-100g sianlihaa siinä päällä ja iltapalaksi 250g valiomaitorahkaa ja rainbown ananas purkki sekaan.

joo pakko alkaa syömää enemmä, sattuu nimittäi vattaa ku juo iha vaa vettäki. Vaikea vaan löytää sillee aikaa päiväs, oon kotona ehkä max 2 tuntia päivässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom