Paino ei tipu normaalipainon sisällä, Apuanne kaivataan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ling
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kukaan susta puhunutkaan Lurppa. Mutta 70kg nainen ei ole kyllä miteenkään päin verrattavissa hevoseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kukaan susta puhunutkaan Lurppa. Mutta 70kg nainen ei ole kyllä miteenkään päin verrattavissa hevoseen.
Paitsi jos verrataan Falabellaan (18-45kg). Tällöin 70-kiloinen nainen on 1,556-kertaisesti painavampi kuin kyseinen hevonen painorajansa ylälaidassa. Näin ollen "syöt kuin hevonen" -sanonta pitäisi päivittää sanontaan "syöt kuin 1,556 hevosta".

Jos vakavasti pitäisi puhua, niin eihän tuo 70kg ole urheilevalle ja normaalipituiselle naiselle vielä paino eikä mikään. Sama kuin miesten 100kg, sen alle punnitaan neuvolassa.

AARGH! Vittu kun tekiskin mieli vetästä sua vähän turpaan.

Itse koen kaltaisesi miehet sovinistisina munattomina paskapäinä, jotka ei noiden älyttömien juttujen perusteella itsekään taida olla ihan kondiksessa. Joko sulla on A) ihan vitun pieni muna ja kärsit siitä kun et pysty tyydyttään ees pygminaista, B) Oot ihan vitun ruma ja vihaat naisia koska kukaan vaan ei halua sua, tai C) Sulla vaan on uskomattoman vitun liian isot luulot itestäs johtuen siitä että kiellät kaks edellistä väittämää.

Ihme testoraivoa! Kirjoitustyylisi lähenee vihaisten nuorten miesten ulosantia.

2109247-34065-sarah_jessica_parker_looks_horse_dot_com.jpg

Kyllä noissa vähän samaa näköä on

--No ei näitä kaikkia aina niin kirjaimellisesti tarvitse lukea kuitenkaan,luulen että valtaosa kuiteskin käsittää pointin.. Itse miehenä koen jo 70kg naisen enemmänkin hevosena kuin naisena.

Minkäs teen, kun geenit ovat määränneet pituudekseni 178cm. Täytyy sanoa, että vaikkapa 65 kiloisena olisin omaan makuun aivan liian laiha ja kuiva. Mieluumin olen sitten yli 70 kiloinen hevonen ja näytän terveeltä. =) Mä en oo kyllä koskaan tajunnu miten joillekin on tärkeetä, että nainen saa painaa vaan sen ja sen verran. Sit kuitenkin kun tuolla kaupoissa kattelee niin aika monen ukon muija painaa sen 90-100kg.. Heh..

--Heh, no voi sentään. Meilläpäin tehdään ämmille tällätavalla kun ne oikeen käy mesoomaan: :pano: kyllä se patukan puutetta useimmiten on ollut tuo tuollainen.:)

Minkäs teen, kun geenit ovat määränneet pituudekseni 178cm. Täytyy sanoa, että vaikkapa 65 kiloisena olisin omaan makuun aivan liian laiha ja kuiva. Mieluumin olen sitten yli 70 kiloinen hevonen ja näytän terveeltä. =) Mä en oo kyllä koskaan tajunnu miten joillekin on tärkeetä, että nainen saa painaa vaan sen ja sen verran. Sit kuitenkin kun tuolla kaupoissa kattelee niin aika monen ukon muija painaa sen 90-100kg.. Heh..

----No vertasin tuota 70kg painoa lähinnä aloittajan pituuteen joka taisi olla luokkaa 165cm.
En minä sinua hirviönä pidä tuolla paino pituus suhteella,mut kyllähän sinä iso olet naiseksi. Ei sinun silti itseäsi tarvitse käydä lyhyemmäksi sahaamaan. Ja en sitä sano että kaikki miehet ajattelisivat näin, mut on tästä kavereiden kanssa juteltu.

Ei vittu mitä settiä! :hyper:

Itse koen kaltaisesi miehet sovinistisina munattomina paskapäinä, jotka ei noiden älyttömien juttujen perusteella itsekään taida olla ihan kondiksessa. Joko sulla on A) ihan vitun pieni muna ja kärsit siitä kun et pysty tyydyttään ees pygminaista, B) Oot ihan vitun ruma ja vihaat naisia koska kukaan vaan ei halua sua, tai C) Sulla vaan on uskomattoman vitun liian isot luulot itestäs johtuen siitä että kiellät kaks edellistä väittämää.

:lol2: Ei juma mä kuolen nauruun!!! Siis ihan mahtava :D

Hevonen on huono vertaus tässä yhteydessä. Hevosilla on alhainen rasva%.... Kuten myös 50-jotain painavalla SJP:lla!

Just olin tulossa samaa Laynen postausta linkkaa.

No linkataan sitten jotain muuta aiheeseen liittyvää:

Mutta Lingille tsemppiä, mikäli tosiaan aineenvaihdunnan taso on viturallaan niin joutuu pistää paletin uusiks ja vaikeemman ja pitemmän tien kautta kulkemaan siihen unelmakondikseen :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mielenkiintoinen tuo Laynen juttu... pisti miettimään onkohan se oikeasti noin että tasasykkeiseen aerobiseen keho tottuu samallalailla kun mataliin kaloreihin, mutta intervalleihin ei? itse olen todistanut matalakaloreihin tottumisen ja lisättyyn aerobiseen tottumisen, mutta ei ole intervalleilla koskaan tullut kokeiltua niin pitkään. onko kellään omaa kokemusta tästä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom