Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi jos verrataan Falabellaan (18-45kg). Tällöin 70-kiloinen nainen on 1,556-kertaisesti painavampi kuin kyseinen hevonen painorajansa ylälaidassa. Näin ollen "syöt kuin hevonen" -sanonta pitäisi päivittää sanontaan "syöt kuin 1,556 hevosta".Ei kukaan susta puhunutkaan Lurppa. Mutta 70kg nainen ei ole kyllä miteenkään päin verrattavissa hevoseen.
AARGH! Vittu kun tekiskin mieli vetästä sua vähän turpaan.
Itse koen kaltaisesi miehet sovinistisina munattomina paskapäinä, jotka ei noiden älyttömien juttujen perusteella itsekään taida olla ihan kondiksessa. Joko sulla on A) ihan vitun pieni muna ja kärsit siitä kun et pysty tyydyttään ees pygminaista, B) Oot ihan vitun ruma ja vihaat naisia koska kukaan vaan ei halua sua, tai C) Sulla vaan on uskomattoman vitun liian isot luulot itestäs johtuen siitä että kiellät kaks edellistä väittämää.
Ei kukaan susta puhunutkaan Lurppa. Mutta 70kg nainen ei ole kyllä miteenkään päin verrattavissa hevoseen.
--No ei näitä kaikkia aina niin kirjaimellisesti tarvitse lukea kuitenkaan,luulen että valtaosa kuiteskin käsittää pointin.. Itse miehenä koen jo 70kg naisen enemmänkin hevosena kuin naisena.
Minkäs teen, kun geenit ovat määränneet pituudekseni 178cm. Täytyy sanoa, että vaikkapa 65 kiloisena olisin omaan makuun aivan liian laiha ja kuiva. Mieluumin olen sitten yli 70 kiloinen hevonen ja näytän terveeltä. =) Mä en oo kyllä koskaan tajunnu miten joillekin on tärkeetä, että nainen saa painaa vaan sen ja sen verran. Sit kuitenkin kun tuolla kaupoissa kattelee niin aika monen ukon muija painaa sen 90-100kg.. Heh..
Itse koen kaltaisesi miehet sovinistisina munattomina paskapäinä, jotka ei noiden älyttömien juttujen perusteella itsekään taida olla ihan kondiksessa. Joko sulla on A) ihan vitun pieni muna ja kärsit siitä kun et pysty tyydyttään ees pygminaista, B) Oot ihan vitun ruma ja vihaat naisia koska kukaan vaan ei halua sua, tai C) Sulla vaan on uskomattoman vitun liian isot luulot itestäs johtuen siitä että kiellät kaks edellistä väittämää.