Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sillähän se säästöliekki lähtee että lisää vielä vähän jo ennestään hullua määrää liikuntaa. Yeah.
Kannattaa leikata tyydyttyneet rasvat ja sokerit pois ravinnosta, ja pitää kalorit 500 kcal miinuksella lasketusta kokonaiskulutuksesta. Jätä ihan vaikka hedelmätkin ja kaikki makea pois, ja kasviksia tilalle. Kun tekee mieli makeaa, kysy itseltäsi että kuinka paljon haluat niitä tuloksia.
---Mullon varmaan 15000 tuntia treenejä takana joten tohtinen sanoa että 1000kc nyt kukaan ei mitään ihmeellisiä treenejä kykene vetämään. Puhuu varmasti paskaa taikka treenit on vaan ajanviettoa jossain leikkikentällä.
En oo nähny yhtäkään 70kg ämmää joka treenais tosissaan muuta ku kuulantyöntöä.
En oo nähny yhtäkään 70kg ämmää joka treenais tosissaan muuta ku kuulantyöntöä.
Hmmm.. Mä painan yli 70kg enkä reenaa kuulantyöntöä..
Itse miehenä koen jo 70kg naisen enemmänkin hevosena kuin naisena.
AARGH! Vittu kun tekiskin mieli vetästä sua vähän turpaan.
Itse koen kaltaisesi miehet sovinistisina munattomina paskapäinä, jotka ei noiden älyttömien juttujen perusteella itsekään taida olla ihan kondiksessa. Joko sulla on A) ihan vitun pieni muna ja kärsit siitä kun et pysty tyydyttään ees pygminaista, B) Oot ihan vitun ruma ja vihaat naisia koska kukaan vaan ei halua sua, tai C) Sulla vaan on uskomattoman vitun liian isot luulot itestäs johtuen siitä että kiellät kaks edellistä väittämää.