paino ei nouse!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
No nyt tarvittais apuja. Eli oon nyt 4 viikkoo oottanu et paino menis ylös päin mutta aina ammulla ku menee puntarille niin 69.6 tai 69.8 on ollu jo ton neljä viikkoo.
Syömiset on kunnossa syön melkein nii paljo et meinaaa oksettaa ja proteiinin määräkin on kunnossa ostin american prowheytä 3 pussii iha hyvää kamaa. Treeniki on ku nossa 3 kertaa viikossa koko kroppa kerralla. toistot on 6-12 sarjat 2-3. alussa lähti paino nousemaan ku raketti mutta tähän ollaan nyt tultu mikä avuksi?

:worship: Olisin kiitollinen jos voisitte auttaa :worship:

Morjens!

Ite suosittelisin tuota fastin Mass2:sta jos haluat painoas nostaa. Itse syöny tuota ahkerasti kesästä ja massaa tullu reilu 4-5kg, josta varmaan suurin osa nestettä, mutta varmaan pari grammaa lihaakin ;)

Ja syö, syö ja syö vielä enemmän, ei se paino muuten nouse!

Painohan pitäisi nousta tavalla tai toisella, kun tarpeeksi syö. Jos syö niin paljon että oksettaa, eikä ravintoa tule tarpeeksi, varmaankin ruuassa on liikaa hiilareita. Kylläisyyden tunnehan tulee hiilihydraateista (eikä suinkaan siitä että maha on oikeasti täynnä). Eli hiilariryhmää vähemmälle ja korvataan se proteiinilla ja kasviksilla

(hmm. ihan kuin lähes saman jutun olisin vastikään kirjottanut)

Päivittäiset syömiset pöytään, ei tähän muuten pysty kukaan mitään järkevää ohjetta antamaan.

Olen ollut siinä käsityksessä, että se tulis proteiineista. Kumminko se sitte on?

Riippuu kylläisyyden käsitteestä. Proteiini pitää nälän kauemmin poissa, sen sijaan hilihydraatit (varsinkin nopeat) vie nälän nopeammin.

Yksinkertaistettuna, proteiini pitää nälän poissa ja hiilarit vievät ruokahalun

Originally Posted by W.hill
Olen ollut siinä käsityksessä, että se tulis proteiineista. Kumminko se sitte on?

juu muaki kiinnostais tietää ja mäki oon jostain kuullu et se tulis proteiineista.

Ei niillä pelkillä jauhojen syönnillä paino nouse.Pitää syödä päivän aikana n.5-7 pienempää ateriaa joissa jokaisella saat proteniinia.Itse en edes aluksi syönyt jauhoja ja paino nousi. nykyäänkään en käytä ku palautusjuomaa ja paino alkaa heti nouseen ku plussilla mennään. eli ruokailut esiin niin porukka kattoo mikä mättää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ok syön 6 kertaa päivässä:
aamupala: 3-4 ruisleipää mehevillä täytteillä, kahvia, milbona rahkaa, monivitamiini tabletti ja kaurapuuroa

eka välipala: rahkaa tai american prowheytä veden tai maidon kanssa, shipsiä ja mässyä

lounas: kouluruoka, american prowheytä, pari leipää

toinen välipala: wheytä, ruisleipää

päivällinen: lisää heraa, kotiruoka esim. makaronilaatikko, ja vaaleeta leipää

kolmas välipala: rahkaa tai heraa, shipsiä tai muuta hiilaripitoista

iltapala: rahkaa tai heraa ja ruisleipää

kaloreita: riittävästi
proteiinia: 30 grammaa per ateriointi yhteensä 30X6=180g,
mun paino 70kg

Onko sulla nyrkkeilijä pituuskasvu kovassa vauhdissa? Olet sen ikäinen että olettaisin näin olevan. Pituuskasvu kun syö sitä energia aika hitosti, eli syöt nyt vain hyvin ja unohdat sen vaa´an olemassaolon vähäksi aikaa. Kyllä se painokin siitä lähtee nousuun kun pituuskasvu vähän hellittää.

Onko sulla nyrkkeilijä pituuskasvu kovassa vauhdissa? Olet sen ikäinen että olettaisin näin olevan. Pituuskasvu kun syö sitä energia aika hitosti, eli syöt nyt vain hyvin ja unohdat sen vaa´an olemassaolon vähäksi aikaa. Kyllä se painokin siitä lähtee nousuun kun pituuskasvu vähän hellittää.

ok, kiitos vastauksista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom