Paino ei nouse, kasvua ei tule....

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
yannara sanoi:
enkä perehdy FAQiin
aika tyhmää kyllä, siellä olisi paljon hyödyllistä tietoa sinullekkin. jos et itse viitsi nähdä vaivaa niin minä en jaksa enään nähdä vaivaa sinun ohjelmaasi. näin varmasti moni muukin :jahas:

erkjetter sanoi:
aika tyhmää kyllä, siellä olisi paljon hyödyllistä tietoa sinullekkin. jos et itse viitsi nähdä vaivaa niin minä en jaksa enään nähdä vaivaa sinun ohjelmaasi. näin varmasti moni muukin :jahas:

Oon vähän samoilla linjoilla. Ei ymmärrä. Jos ei jaksa nähdä vaivaa FAQ:n lukemiseen, niin voi olla että: Paino ei nouse, kasvua ei tule....

Mä näin just elävän esimerkin miten voi käydä kun aloittelija alkaa treenaamaan itse kehittämällään huonolla ohjelmalla, eikä kuunnella muiden neuvoja asiassa. Tuloksena olkapää paskaksi liiasta rasituksesta ja treenit jäissä nyt sen seurauksena pitkän aikaa.

yannara sanoi:
Okkei, tässä olis taas päivitetty ohjelma jossa on selvästi yläkorppa-käsi-päivä ja alakroppa-jalkapäivä. Onko parempi? Miten noiden sarjojen määrä, jokaisessa on 4kpl.. onko tämä ok?

ps. sori että kyselen jatkuvasti samoja asioita, enkä perehdy FAQiin... jos ärsytän jotakuta, niin tähän ketjuun ei ole pakko vastata, ellei halua... ja noi painot on sellaisia, että liikerata säilyy puhtaana ja just jaksaa nostaa/tehdä se 5kpl.

Tuosta puuttuu vieläkin takareidet kokonaan, eikä se muutenkaan oikeen hyvältä näytä.
Miksei esim. tämä ohjelma kelpaa jos 2-jakoisella haluat tehdä

FAQ:Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä:
2-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2

Olen itse käynyt puolisen vuotta salilla ja nyt vaihdoin ajanpuutteen vuoksi yksjakoseen ohjelmaan. FAQ:ssa yksjakosessa ohjelmassa on vaan 15 sarjaa. Mikäli kahdesti kiskoo setin läpi viikossa niin miks sarjoja ei vois olla kolmeakymmentä per treeni kuten itelläni just on? Tuskin siitä mitään ylikuntoa tulee..? Laitan tähän nyt oman ohjelmani ja olis todella kivaa jos joku asioista perillä olevampi sitä jaksaisi kommentoida.

Maastaveto/Kulmasoutu tangolla tai käsipainoilla 3 sarjaa
Ylätalja 2 sarjaa
Hauiskääntö 2 sarjaa
Takakyykky 3 sarjaa
Jalkaprässi 2 sarjaa
Penkkipunnerrus kp 2 sarjaa
Flyes 2 sarjaa
Viparit taakse 2
Viparit sivulle 2
Pystypunnerrus/pystysoutu 2
Kapea penkki 2
Vatsat 2
Takareidet koneessa 2
Forkut tangolla/Epäkkäät kp 2

Sarjat ovat yleensä kaseja tai kutosia. Lämmittelyineen koko juhla sujuu jonkin verran alta puolentoista tunnin. Kaloreita ja proteiinin määrää pyrin kyttäämään ja syömään sen 2 g per painokilo protskua päivässä.

Kiinnostaa minuakin tietää, että miksi joku valmiiksi kasattu ja hyväksi havaittu runko ei kelpaa? Tietenkään niitä esimerkkiliikkeitä ei ole pakko yks yhteen tehdä, mutta miksi hitossa säätää jotain "omaa" jos se todetaan porukassa huonoksi. Ja toinen kysymys on, että miksi edes vaivautua kysymään jos ne hyvät ja perustellut vastaukset, joita täälläkin on tullut, ei sitten kelpaakkaan?

Back
Ylös Bottom