Paino asiaa ja reeni kysymyksii!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no niin,eka täst paino hösselist et miten saisin ton painon nousee suoraan sanottuna läskinä ku oon niin helvetin ruipelo et alkaa jo vituttaa...???:mad: pitäs saada semmonen 10kg lisää niin nopees ajas ku vaa mahollista!mä tiiän et pitää syörä aivan helvetisti mut miten paljon sillee suunnillee?!oon 179cm/62kg...vinkkii vaa tulee!!!!!!!!!!!!!!!

nii ja nyt sitte asiast toisee....
mä kyselisin näist liikkeist et mist mä saisin tietää kuvat näille eli miten nää suoritetaa?!

-ranskalainen punnerrus
-vatsarutistus
-selkäojennus rullaamalla
-T-tanko kulmasoutu
-kulmapenkki käsipainoilla
-pystypunnerrus käsipainoilla

kiitoksia neuvoista jos tiiätte.....!!!!!!!!!!!:cool:

Originally posted by Jonttu666
no niin,eka täst paino hösselist et miten saisin ton painon nousee suoraan sanottuna läskinä ku oon niin helvetin ruipelo et alkaa jo vituttaa...??? pitäs saada semmonen 10kg lisää niin nopees ajas ku vaa mahollista!mä tiiän et pitää syörä aivan helvetisti mut miten paljon sillee suunnillee?!oon 179cm/62kg...vinkkii vaa tulee!!!!!!!!!!!!!!!

Haluat painon nousemaan läskinä :confused: no et kai nyt pelkää läskiä halua?? No otat ruokavalioon mukaan nämä tonnikalat, raejuustot ja maitorahkat joihin reseptejä löydät kyllä searchilla. Siis niistä saat proteiinia joka on lihaskasvulle oleellinen asia. Ja joku ainakin ehditti että voi vetää ihan öljyä jokunen ruokalusikka päivässä, niin siitä sitä energiaa ainakin saa. Hiilihydraattia sitten tuleekin vaikka mistä, leivästä, riisistä, murosta pastasta, viljatuotteista siis paljon. Kaurahiutaleita kannattaa myös syödä muodossa tai toisessa, sillä niistä saat paljon hiilihydraattia. Niin, ja sit ei muuta ku tätä kaikkea syöt paljon. Ei nyt tarvi heti alkuun ruveta 10 kertaa päivässä syömään jotain hevosen annoksia mut lisäät silleen pikkuhiljaa sitä syömistä. Ja jos oot kasvavassa iässä vielä niin sit voi olla vaikeempaa ku energiaa menee kasvamiseen. Noh, ei muuta ku treeniä, lepoa ja RUOKAA :kippis1:

Aloitin treenaamisen 3 viikkoa sitten... siis salilla käymisen! Sitä ennen vaan kotona joskus jotain hauberikääntöjä ja penkkiä :D

Samalla päätin muuttaa ruokavalion eli enemmän just jotain tonnikalaa, kananmunia (valkuaisia) ym. ym... ja limsaa en juo enää oikeestaan yhtää! juon limsan tilalla maitoa.. tänäänkin meni 5 litraa ku ei ollu muutakaa tekemistä:D yritän syödä niin usein ku pystyy!

3 viikkoa sitten mun paino oli about 57-58 kiloa ja nyt se on noin 62kg (pituus 171) eli aika luikku oon vieläki mutta ruokaa, treeniä, lepoa, ruokaa, treeniä, lepoa, ruokaa, ruokaa, ruokaa niin hyvä tulee:D

Originally posted by timbe
Aloitin treenaamisen 3 viikkoa sitten... siis salilla käymisen! Sitä ennen vaan kotona joskus jotain hauberikääntöjä ja penkkiä :D

Samalla päätin muuttaa ruokavalion eli enemmän just jotain tonnikalaa, kananmunia (valkuaisia) ym. ym... ja limsaa en juo enää oikeestaan yhtää! juon limsan tilalla maitoa.. tänäänkin meni 5 litraa ku ei ollu muutakaa tekemistä:D yritän syödä niin usein ku pystyy!

3 viikkoa sitten mun paino oli about 57-58 kiloa ja nyt se on noin 62kg (pituus 171) eli aika luikku oon vieläki mutta ruokaa, treeniä, lepoa, ruokaa, treeniä, lepoa, ruokaa, ruokaa, ruokaa niin hyvä tulee:D

5 litraa maitoa no huhhuh, eiks ois helpompaa ostaa heraa ja sekottaa sitä tohon maitoon? pääset paaaljon helpommalla ;)

Originally posted by VahvaJussi
5 litraa maitoa no huhhuh, eiks ois helpompaa ostaa heraa ja sekottaa sitä tohon maitoon? pääset paaaljon helpommalla ;)
joo kyllä ostan heraa ku täs kerkeen mutta kuten sanoin, juon maitoa limsan tilalla eli on sellanen tapa että pitää kokoajan olla "tuoppi" tuos vieres ja sitapaitsi se on hyvää:D

Originally posted by timbe
joo kyllä ostan heraa ku täs kerkeen mutta kuten sanoin, juon maitoa limsan tilalla eli on sellanen tapa että pitää kokoajan olla "tuoppi" tuos vieres ja sitapaitsi se on hyvää:D

No hyväähän se on ja hyvin mielinhän sitä voi vetää jos ei ole ongelmia laktoosin kanssa... kyl mullakin joku 3litraa menee päivässä, ku en paljon muuta juokaan ku maitoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
....5 Litraa....huh...tää jätkä ois Pa***lla semmosen viikon putkee ja todennäkösesti naapureiden suosituksesta parin viikon karanteenissa...

Back
Ylös Bottom