Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
121kg + 2.5kg lP :Dtänään vedin 25 leukaa. homojen hommaa . seuraavan kerran kokeilen 1-2vuoden päästä.
niin ja vaaka näytti kaikkineen reeni vaatteineeneen(vyöt,kengät ym hilppeet) 123,5kg tihkuvaa seksiä :urjo::D . eihän se oikea paino noin paljoa ole, mutta kaippa ne nuo vaatteet ym voi laskea painoksi ku vaatteet päällä sitä vedetään. tarkkaa hommaa:D
minä teen niitä sen takia penkkileukoja koska olkapää ei kestä kunnon lisäpaino leuanvetoa. olkapää ei kestä koska vedän suorilta käsiltä ja vajaana en osaa leukoja tehdä(mulle raskaampi tehdä vajaana). jos oikeasti tulosta haluat niin kannattaa tehdä normi leukoja eri otteilla ja apuliikkeenä ylätaljaa.[Ok. Tarvii kokeilla "penkkileukoja" vaikkapa seuraavassa treenissä.
:jahas:121kg + 2.5kg lP :D
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=26468Heittäkää joku ohjelmantynkää tähän, millälailla esim itse olette lähteneet nollasta kasvattamaan lisäpainoleukoja?
On juu, toki. Kuhan väsyttää.Gallup on tarkoitettu n. 100 kg painaville henkilöille.