Paino 100kg, montako leukaa..?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noin 114 kilon olopainolla 12 vastaotteella. Kaikki pysäytettyinä alhaalla kädet suorina. Pitäis noita vedellä enempi.

tänään vedin 25 leukaa. homojen hommaa . seuraavan kerran kokeilen 1-2vuoden päästä.

niin ja vaaka näytti kaikkineen reeni vaatteineeneen(vyöt,kengät ym hilppeet) 123,5kg tihkuvaa seksiä :urjo::D . eihän se oikea paino noin paljoa ole, mutta kaippa ne nuo vaatteet ym voi laskea painoksi ku vaatteet päällä sitä vedetään:). tarkkaa hommaa:D
121kg + 2.5kg lP :D

Ok. Tarvii kokeilla "penkkileukoja" vaikkapa seuraavassa treenissä.
minä teen niitä sen takia penkkileukoja koska olkapää ei kestä kunnon lisäpaino leuanvetoa. olkapää ei kestä koska vedän suorilta käsiltä ja vajaana en osaa leukoja tehdä(mulle raskaampi tehdä vajaana). jos oikeasti tulosta haluat niin kannattaa tehdä normi leukoja eri otteilla ja apuliikkeenä ylätaljaa.[
121kg + 2.5kg lP :D
:jahas:

Vedin tänään 99½kg reenipainolla pari vitosta, maximitoistot jossain 8-10 välissä.

Nyt pitää alkaa veteleen säännöllisesti että paranoo toi tulos. Heittäkää joku ohjelmantynkää tähän, millälailla esim itse olette lähteneet nollasta kasvattamaan lisäpainoleukoja?

Esim se minkä sä heitit Neutraali antibodarille jossain vaiheessa näyttää tuottaneen nopeasti hyvin tulosta, sitä kumminkaan löydä niin viittitkö heittää tähän?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom