paine nivusessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon tässä pari kuukautta nyt tehnyt voimanostoa ja huomannut että lämmittelyjen jälkeen kyykätessä sekä mavessa, oikean puolen nivusessa tuntuu jonkinlainen paine. aina kun kyykätessä nousee ylös sekä mavessa ainakun nostaa ylös. mistä voi johtua tai mikä helpottaisi? tuntuu todella vittumaiselta mutta ei ole kumminkaan mikään todella paha kipu vaan enemmänkin vain ilkeän tuntuinen.

Oon tässä pari kuukautta nyt tehnyt voimanostoa ja huomannut että lämmittelyjen jälkeen kyykätessä sekä mavessa, oikean puolen nivusessa tuntuu jonkinlainen paine. aina kun kyykätessä nousee ylös sekä mavessa ainakun nostaa ylös. mistä voi johtua tai mikä helpottaisi? tuntuu todella vittumaiselta mutta ei ole kumminkaan mikään todella paha kipu vaan enemmänkin vain ilkeän tuntuinen.
Jos arvata pitäis, sanoisin orastava nivustyrä.

Jos arvata pitäis, sanoisin orastava nivustyrä.
Tämä. Kannattaa käydä näyttää lääkärillä. Toi voi muuttua jossain vaiheessa tosi kipeeksi. Mulla oli nivustyrä joskus, se oli alkuun just tuollainen muljahtelu, sitten se muuttui siihen että vatsoja jännittäessä ilmestyi patti nivuseen. Lääkäri sitten totesi että nivustyrä, ja laittoi leikkausjonoon. Jossain vaiheessa muuttui tosi kipeäksi, jolloin sain leikkaukseen ajan about heti kun soitin lääkärille että nyt ei oikein jaksa enää. Verkko siihen laitettiin paikallispuudutuksessa ja tähän päivään asti on ihan hyvin kestänyt.

Kannattaa hoidattaa mahdollisimman pian, koska toi tulee haittaamaan treenaamista pirusti ennemmin tai myöhemmin.

Suositut

Back
Ylös Bottom