Paikat tajuttomassa jumissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ärtee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs maanantaina tuli salilla tavallisesti se tunti oltua, harrastuksen olen tosin vasta aloittanut. Kerran aiemmin on samalla tavalla käynyt, eli paikat menevät treenien aikana pahasti hapoilla, tässä tapauksessa kädet ja vasen kylki. Treenien jälkeen kuitenkin helpottaa ja illan ajan kädet tunuvat olevan aivan OK. Aamulla sitten helvetti on irti ja käsiä ei saa edes suoraksi, päivän aikaan vähän helpottaa, mutta illaksi pahenee ja seuraavana aamuna sama homma. Jos maanantaina käy viikon ensimmäisen kerran salilla, niin kyrpii jos vielä keskiviikkona kädet eivät mene suoriksi, kun sattuu niin kerpeleesti. Maanantaina salilla tuli tehtyä ylä / alataljaa + vähän penkkiä sekä käsipainoilla.

Ei meinaa tulla salilla käymisestä kyseisen ongelman takia mitään, joten neuvot olisivat tarpeen. Lämmittelyksi olen yleensä ajanut 12min kuntopyörällä, siten että on tullut lämmin ja jalat ovat "auenneet" käsiä tosin ei ole pahemmin tullut lämmitettyä, olisiko oikeanlainen venyttely sitten toimivaaa?

Kuulostaa ihan normaalilta lihaskivulta, jos on pienen tauon jälkeen aloittanut reenaamaan suoraan kovaa. Voisin veikata että se ensimmäinen kerta oli silloin kun aloitit salitreenit.

Ei kannata suotta pelästyä. Tuota 'ongelmaa' et tule kohtaamaan enää hetken päästä, ellei saleilussa ole taukoja jossain kohtaa elämää. Voin luvata että sitä jumia tulee todella kova ikävä :)

Voin luvata että sitä jumia tulee todella kova ikävä :)
Itse muistelen vieläkin kauhulla ensimmäisen salikerran jälkeistä yötä...

Ensinnäkään mulla ei ollut harmaintakaan aavistusta miten oikeat suoritteet tehdään (jos tiedän vieläkään :jahas:) ja treenasin sillä mentaliteetilla, että "Tehdääs tota, sitte vois tehdä tota". Tietenkään sarjojen ja toistojenkaan määristä ei ollut harmaintakaan aavistusta.

Heräsin yöllä ~02:00 sellaiseen kokovartalolihaskipuun, että siihen loppui sen yön unet. Pari buranaa naamaan ja valelin koko kropan Ice Powerilla. Viikkoon en saanut nostettua kumpaakaan kättä vyötäröstä korkeammalle. Tästä seurasi yöllinen googletus ja löysin tieni pakkotoiston ihmeelliseen maailmaan :puntti:

Back
Ylös Bottom