Paikat jumiin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cyclops
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli sitten eilen kyykkypäivä. Tai olisi ollut mutta siinä kun lämmittelyiden ja venyttelyiden jälkeen pääsi tankoon kiinni ni ekassa lämmittelysarjassa (40 kg) veti reidet ihan kivikovix. Siinä yrittelin vielä venytellä ja otin muutaman kevyen sarjan mut koko ajan oli sellanen tunne reisissä että vetää kramppiin ihan just. Jäi sitten kyykyt vähän pienemmälle kuin olin suunnitellut. Venyttelin illalla normaalisti, mutta illalla kun odottelin nukkumattia oli jalat vieläkin ihan kivee. Aamulla oli pikkasen vaikee kävellä rappusii kuten joskus todella kovan kyykyn jälkeen. Ajattelinkin kysästä että tietääkö joku mistä tällänen johtuu? Eli onko joku "puutostila", liian pienet lämmittelyt/venyttelyt tai huono palautuminen edellisestä treenistä syynä tälläseen kramppailuun ihan alkupainoista lähtien.

Oireet viittaavat vahvasti nestehukkaan.Kannattaa tutkia noita threadeja joissa käsitellään vedenjuomista.Itse juon hapottomia vischyjä pari 1.5 litranpulloa päivässä eikä ole enään krampit vaivanneet, paitsi joskus kesäkuumalla kun ei ole kyennyt juomaan riittävästi.

Vedenjuonti auttaa, ja suolan "tankkaus". En tarkota mitään järjetöntä suolan syöntiä, vaan että ei sitä kannata karsia kokonaan pois ruokavaliosta.

mulla oli tuo tilanne kans joskus, joku sitten kehotti juomaan paljon vettä ja syömään omenoita, ja nehän autto :) en kyllä tiedä mihin tuo omenoiden syöminen perustuu

Pari kertaa on mulle käyny samalla tavalla. Ekalla kerralla tuo tapahtui tavallista rankemman krapulapäivän jälkeen ja toisella kerralla todella huonosti nukutun yön jälkeen. Jännä tunne kun ekan lämmittelysarjan jälkeen ei juuri kävelemään pysty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom