Paikallislehdessä juttu Seinäjoen saleista.

Status
Viestiketju on suljettu.
Jeps jeps,ei voinu ku nauraa vloppuna ku aamupuuron kanssa tätä juttua lehdestä luin.Tässä pieni ote tekstistä: "Hormonibodareiden torjuntakeino on isojen rautojen puuttuminen valikoimista. -Meillä ei ole 25-50 kilon kiekkoja.Isot kaapit eivät meillä käy,emmekä ole siitä ollenkaan pahoillamme." Näin totesi Sun Gymin omistaja Teijo Mäkiviita.
Arvasin että jutusta tulee vastakirjoituksia,ja tänään olikin yleisönosastolla jo pari makoisaa vastinetta.Ihme muuten kun Ilkka kirjoittaa juttuja ilman allekirjoitusta,mutta jo yleisönosastolla pitää olla vähintään nimimerkki...

Liitteet

• seinajoki.jpg
    seinajoki.jpg
    339,6 KB · Katsottu: 2 251
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naurettavaa on kyllä,ei saakeli.Jutussa esiintyvä 'ilkeä esimerkki' nauratti melki eniten...tietenkin sen perään on Seppälän lausunto steroidien vaikutuksista ym. :jahas:

Jeesustelusta en tiedä, mutta olipa typerä kirjoitus. Mikä lehti on kyseessä, että pääsee laittamaan mailia ko. lehteen... Ja miksi ei muuten myös ko. lausunnot antaneille herroillekin.

voi herrajumala mitä sontaa... "seinäjoen teollisuusalueelta löytyy isojen miesten perustama nappisali" siis mitävittua! Boikotoikaa oikeasti konkurssiin tuo sali.

TheGreatOne sanoi:
Jeesustelusta en tiedä, mutta olipa typerä kirjoitus. Mikä lehti on kyseessä, että pääsee laittamaan mailia ko. lehteen... Ja miksi ei muuten myös ko. lausunnot antaneille herroillekin.
Ilkka on kyseessä. www.ilkka.fi

metalman sanoi:
voi herrajumala mitä sontaa... "seinäjoen teollisuusalueelta löytyy isojen miesten perustama nappisali" siis mitävittua! Boikotoikaa oikeasti konkurssiin tuo sali.
Tämä tässä onkin juuri ärsyttävää, vituttaako tätä salinpitäjää tuo toinen sali?

Mike sanoi:
Tämä tässä onkin juuri ärsyttävää, vituttaako tätä salinpitäjää tuo toinen sali?
Luulen että otti herneet nenään,koska yksi syy miksi tämä 'nappisali' tehtiin oli juuri yksityisten salien korkeat hinnat.Veihän se sit toki paljon asiakkaita...

Mike sanoi:
Seinäjokelaiset, levittäkää sanaa minkä kerkiätte niin, ettei tuolla käy kukaan enää koskaan. Onko kellään mailia tuolle salinpitäjälle? Voisi linkata mailiin tämän tredin ja Pakkotoiston statistiikkaa, eli miten moni tämän paskajutun näkee.

Tuo salinpitäjä on niin nuijan tuntuinen että kirjottaisi varmaan sen jälkeen uuden jutun lehteen tyyliin: hormonikeskustelupalstan bodarit boikotoi mun salia. :D

Onhan tuo koko kirjoitus aivan naurettava. Ymmärrän että salit haluavat 'puhdistaa' imagoaan tai olla tavalliselle kaduntallaajalle myyvempiä saleja olemalla antidoping-sali (tms).
Mutta tuossa jutussa oli haistettavissa hieman katkeruutta toista salia kohtaa. Mäkin olen hormonibodari kun käytän salilla isoja painoja :hyper:

Hahah luin ton jutun kokonaisuudessaan. Ihan loistavaa, "jos harrastelijabodari kieltäytyy dopingtestistä"

MUhahaha, sen haluaisin nähdä kun joku adt tulisi testaamaan harrastelijabodareita! Mahtavaa!

Kuopiostakin löytyy sali jossa ei ole isoja painoja siksi että ei isot miehet tule ja rupea roinamaan siellä. Itse joskus tuossa välillä kävin muutaman kerran ja sitten kun ihmettelin että miksi käsipainot loppuvat kesken jne. niin vastaus oli se että pidennä sarjaa tai vaihda salia.

Tämä on juuri sitä kehitystä mitä minä toivon kuntosaleilta. Dopingtestiin en tosin suostuisi.

RikuRiuku sanoi:
Tämä on juuri sitä kehitystä mitä minä toivon kuntosaleilta. Dopingtestiin en tosin suostuisi.

unohdit vissiin hymiön, eikös vaan?

RikuRiuku sanoi:

Eli ettei siellä ole painavia painoja? 25 - 50kg:n kiekotko ne tekee ihmisestä roinaajan?

Tuo teksti oli niin täydellisesti suunnattu kilpailevan salin musta maalaamiseen ettei mitään rajaa. Näppäränä keppihevosena oli käytetty vaan dopingia, mutta näköjään se menee ihmisiin.

Voi jeesus mitä paskanjauhantaa. Aika huvittava termi tämä "epävirallinen nappisali" siis onko noita virallisiakin nappisaleja!?!? Taitaa tuo epävirallinen tarkottaa tuossa yhteydessä "Ei mitään hajua käyttääkö kuinka moni ja mitään todisteita ei ole. Huhuja olen kuullut". Tuota kun luki niin ei edes naurattanut. Tuo on jo niin törkeää mustamaalausta ja oman edun tavoittelua ettei mitään rajaa. Mainiota myös jos ADT:n resursseja aletaan käyttämään jo harrastelija tasolla.

Tuossa jutussahan on oikeasti aineksia tutkimuspyynnön tekemiseen, niin paljon ankarasti siinä kilpailevaa salia ja heidän asiakaskuntaansa julkisesti mustamaalataan.

Ja kuntosalikävijöiden testaus kenen helvetin intressejä se palvelee???

Onneksi aina tulee olemaan kuntosalin pitäjiä joilla on järki päässä eivätkä lähde mukaan moiseen paskanjauhantaan.

"Ilkan tietojen mukaan epävirallinen nappisali löytyy Seinäjoen teollisuusalueelta"

WTF ? :)

On muuten harvinaisen törkeää oman salin mainostamista ja muiden mustamaalaamista. Muutenkin ärsyttää tuollainen jeesustelu, että poistetaan isot kiekot salilta, ettei hormoonibodarit tule treenaamaan. Itse en hormooneja käytä, mutta ei tuollaisessa ajattelutavassa oikein ole logiikkaa kovin paljoa. En ole kovinkaan riskissä kunnossa, mutta silti tarvin isompiakin painoja treenissä. Luulisi olevan pelkästään hyvää mainosta salille, jos siellä käy nostelemassa esim. painonnostossa kovia tyyppejä tai muita huippu-urheilijoita.

Täysin käsittämätöntä paskaa. Toi "tietolähteen kaverin vaimo näki hormooniboudarin" juttu oli paras. Kuinka tollasta saa edes kirjoittaa.

:david: x 1000

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom