Pahoinvointi treenissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkie
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Juu, eli itse olen sarjassa Aloittelijat (käynyt salilla n. kuukauden) ja tarkoituksena olisi kasvattaa lihasta (ja ehkä siinä samassa kilojakin tippuisi hiukan). Kävin salilla aamulla tekemässä mm. jalkatreeniä, ensiksi jalkaprässi vaakaistuma-asennossa jonka jälkeen pakaralaite. Kummassakin tietty itselleni suurilla painoilla.

Tämän jälkeen tuli pahoinvoiva tunne ja kauhea janontunne ja tietty hengästytti. Sydänki tais hakata aika lujaa. Onko normaalia? Teinkö liian kovilla painoilla? Pakaralaitteessa teen normaalisti 30 kg mutta tänään jouduin nostamaan prässissä painoja 40->45 kg kun toistoja meni 17 tuolla 40 kg.

Meinasin jo panikoida et sydärinkö tässä nyt saa...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Älä huoli, kunnon jalkatreenissä tuo on ihan normaalia. Mäki :urjo: viime treenissä palautusjuomat pihalle.

Originally posted by Tinkie

Tämän jälkeen tuli pahoinvoiva tunne ja kauhea janontunne ja tietty hengästytti

Olitko ennen treeniä pitkään syömättä, yli 4 h, tai söit välittömästi ennen treeniä? Hengititkö sarjoja tehdessä? :D

Kävin tekemässä treenin n. 1,5 tuntia heräämisen jälkeen aamulla, ja noin puol tuntii ennen treeniä söin yhden jugurtin (ei ollut yksinkertaisesti nälkä kun edellisiltana söin hiukan enemmän). Treenin aikana juon aina hiilaripitoista juomaa.

En tiedä onko viisasta syödä pariin tuntiin ennen treeniä, mutta itsellä ainakin tulee hirmuinen heikotus ja huono olo varsinkin jalkatreenissä jos en syö n.tunti ennen treeniä muutamaa palaa leipää, hedelmän ja protskujuomaa.

Ei yks eikä kaks kertaa, kun oon käynyt ottamassa pari huikka palautumisjuomasta kesken treenin heikotuksen takia. Placeboa tahi ei, niin aina on olo parantunut.

Originally posted by lazki