Pahoinpitelysyyte kuinkakohan käy?

Tollasen kanssa mistään sovittelusta ei tule varmasti mitään. Mä nostaisin syytteen ja kiistäisin lyöneeni kertaakaan. Tuskimpa tollasta hullua kukaan uskoo.
Hullua ei välttis uskota mutta ehkä niitä paikanpäällä olleita poliiseja joille Sonja jo kertoi lyöneensä?
No minullakin alkaa ns. mitta tulemaan täyteen. Olen juristille välittänyt kaiken, ja huomenna palaveeraan hänen kanssaan miettien, nostetaanko samalla kiristys syyte.
Melkoisen epävakaa nainen on tuo toinen.
Ymmärrettävästi sun juristi tuntilaskutuksella palaveeraa ihan mistä vaan, mut jos se oikeesti suunnittelee kiristyssyytteen nostamista niin vaihda juristia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyseessä on perhejuristi. En ole rikkaasta perheestä, mutta vuosien saatossa on tarvittu lakiapua ties missä perintöväännöissä ja muissa, ja hän on luotettava taho. Ja kaikella kunnioituksella, itsekin googlasin, kiristyksen tunnusmerkit täyttää.
On tämä kanssa yks kauniit ja rohkeat.

Vedät sen syytteen pois ja annat olla. Minä luulin ensimmäisten viestiesi perusteella, että olit sopimassa ensisijaisesti etkä halua lähteä riitelemään. Kannata siellä käräjillä turhaan tapella tuommosen takia...

Ensi kerralla kannattaa sitten poistua samantien paikalta tuollaisesta tilanteesta, sinun lyömisesi minkä olet myöntänyt sai tilanteen melko varmasti vaan pahemmaksi.

Onko tässä välienselvittelyssä osallisena jonkun kansanvähemmistön edustajia?

No minä en ole häneltä mitään miljoonakorvauksia vaatimassa. Ainoastaan taksikulut, polimaksu ja laukku. Yhteensä 80 euroa. Ja olin valmis sovittelemaan. Mutta jos toinen alkaa uhkailemaan ja kiristämään, niin pitääkö ihan kaikkeen nöyrtyä? Jos nyt antaa tuossakin periksi, niin hänhän voi käyttää tilannetta uudestaan ja uudestaan hyväksi. Olen valmis ottamaan syytteen pois jos toinen suostuu nuo polimaksut jne korvaamaan. Tai sitten menemällä viralliseen sovitteluun. Mutta tuo naisihminen ei ymmärrä, vaikka hänelle on kauniisti asia selitetty, että vaikka minä ottaisin syytteen pois, ja syyttäjä haluaisi nostaa jutun, kumpikaan meistä ei asialle mahda mitään. Ja siinä vaiheessa koko viestipakka ja muut on pakko repiä auki.
Tuon jälkeenkin hän herjaa (huorittelee) ja uhkailee viesteillä.

Mutta tuo naisihminen ei ymmärrä, vaikka hänelle on kauniisti asia selitetty, että vaikka minä ottaisin syytteen pois, ja syyttäjä haluaisi nostaa jutun, kumpikaan meistä ei asialle mahda mitään. Ja siinä vaiheessa koko viestipakka ja muut on pakko repiä auki.
Ehkä se typerä naisihminen kuvittelee, että lievä pahoinpitely on asianomistajarikos, ja että jos kummallakaan osapuolella ei ole vaatimuksia, syyttäjä ei lähde asiaa eteenpäin viemään. Ehkä se nainen aattelee että tätä silmällä pitäen ne poliisit kyseli niistä vaatimuksista? Mene ja tiedä.

Mutta toki jos 80 euron korvauksia varten teidän perhejuristin mielestä kannattaa lähteä käräjille josta kyseisen juristin näkemyksen mukaan on itselle tulossa tuomio lievästä pahoinpitelystä, niin toki kannattaa noudattaa luottojuristin näkemystä eikä random nettihuutelijoiden.

E: Päivän pähkinä! Jos minä olen random nettihuutelija, ja neuvon noudattamaan enemmän luottopakin neuvoja kun random nettihuutelijoiden, tarkoittaako se ettei tätä neuvoa kannata noudattaa koska sen antoi random nettihuutelija? Siinäpä pohtimista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Älä punasonja pahoita mieltäsi, mutta olisin kyllä halunnut nähdä tuon tappelun livenä :D
Kukapa ei. Eniten pelkään sitä, että tuo nainen lähtee valehtelun linjalle sovittelussakin. Hänen ottamaansa muksausta ei nähnyt kukaan, mutta silminnäkijä on kun hän potkii minua minun maassa ollessani. Lisäksi on olemassa tallenne (älkää edes kysykö miksi) josta näkyy, että tämä nainen viskaisee 3. osapuolta (silminnäkijää) hänen yrittäessään saada hänet ulos tilasta.

En tiedä mitä asialla on merkitystä, mutta poliisien paikalle tullessa he kysyivät (kerrottuani että minua potkittiin kasvoihin), että oliko minulla kengät jalassa? No ei olleet, olin sukkasillani silloin ja poliisien läsnäollessa.. Kengät oli samaan aikaan tuhannen solmussa tuolien takana. Potkijalla oli kengät jalassa koko ajan.

Jokseenkin surullinen tilannehan tämä on. Itse olen vilpittömän pahoillani että nostin käteni toista vastaan. Mutta en pysty hyväksymään valheita ja mustamaalausta.

Onko tässä välienselvittelyssä osallisena jonkun kansanvähemmistön edustajia?
ja Andylle, ei ollut. Itseasiassa kaksi töissäkäyvää äiti-ihmistä kyseessä.

No minä en ole häneltä mitään miljoonakorvauksia vaatimassa. Ainoastaan taksikulut, polimaksu ja laukku. Yhteensä 80 euroa. Ja olin valmis sovittelemaan. Mutta jos toinen alkaa uhkailemaan ja kiristämään, niin pitääkö ihan kaikkeen nöyrtyä? Jos nyt antaa tuossakin periksi, niin hänhän voi käyttää tilannetta uudestaan ja uudestaan hyväksi. Olen valmis ottamaan syytteen pois jos toinen suostuu nuo polimaksut jne korvaamaan. Tai sitten menemällä viralliseen sovitteluun. Mutta tuo naisihminen ei ymmärrä, vaikka hänelle on kauniisti asia selitetty, että vaikka minä ottaisin syytteen pois, ja syyttäjä haluaisi nostaa jutun, kumpikaan meistä ei asialle mahda mitään. Ja siinä vaiheessa koko viestipakka ja muut on pakko repiä auki.
Tuon jälkeenkin hän herjaa (huorittelee) ja uhkailee viesteillä.

Kyllä sun pitää pitää puoles tollasta saastaa vastaan.

Hullua ei välttis uskota mutta ehkä niitä paikanpäällä olleita poliiseja joille Sonja jo kertoi lyöneensä?

Kyllä sen siltä voi pyörtää,eri asia meneekä läpi. Ei olis alunperinkään kannattanut myöntää sitä lyöntiä.

Kukapa ei. Eniten pelkään sitä, että tuo nainen lähtee valehtelun linjalle sovittelussakin.

Tuo on takuu varma. Ei tollanen yht äkkiä muutu rehelliseksi.

Kyllä sen siltä voi pyörtää,eri asia meneekä läpi. Ei olis alunperinkään kannattanut myöntää sitä lyöntiä.
No sitten otan niskaani siitä. Mutta sitten korvataan puolin ja toisin. Mulla on todistaja hällä ei muuta ku mun myöntö 1 lyöntiin. Uskoisin että 1 lyönti vs. Potkitaan päähän maassa on aika selviö, eikö mene edes hätävarjelun liioitteluna kun toinen on maassa eikä voi puolustautua.

Olisiko tilanteesta selvinnyt helpommin, mikäli et olisi lyönyt häntä alun alkujaan? Olisko sen tyyliin voinut välttää?

Ei tuommoisia saa päästää pälkähästä, niin paljon rankkua vaaditaan kuin mahdollista. Et sä siitä yhdestä huitaisusta hirteen joudu. Tommoset tyypit pitää järjestää kuseen niin usein kun vaan mahdollista.

Totta puhuen, minua pelottaa tuo ihminen jo siksikin, että on hyvin epävakaa. Ja pelkään, että alkaa koston kierteeseen, sillä jo poliisien paikalla ollessa huuteli asiattomuuksia mm. alaikäisestä pojastani, joka ei kuulunut millään tavon ko. tilanteeseen. Mistä sitä tietää mitä kaikkea hän vielä keksii, jotta mahdollisimman paljon saa kostoa.
Sovittelulla yritetään. Kuten sanottu, minä olen omalta osaltani hyvin pahoillani että nostin käteni toista vastaan.

No kyseessä on perhejuristi. En ole rikkaasta perheestä, mutta vuosien saatossa on tarvittu lakiapua ties missä perintöväännöissä ja muissa,
Olisiko tilanteesta selvinnyt helpommin, mikäli et olisi lyönyt häntä alun alkujaan? Olisko sen tyyliin voinut välttää?
Totta puhuen, minua pelottaa tuo ihminen jo siksikin, että on hyvin epävakaa.
Sovittelulla yritetään.

Olet lyönyt toista kasvoihin ja aloittanut näin tappelun. Olet aiemmin tarvinnut juristia kun olet riitaantunut sukulaistesi kanssa. Nyt sanot että se toinen ihminen on epävakaa? Epäilen että molemmat osapuolet on riidanhaluisia höyrypäitä. En haluaisi tutustua kumpaakaan. Onnea vaan sovitteluun, tulet tarvitsemaan sitä.

Olet lyönyt toista kasvoihin ja aloittanut näin tappelun. Olet aiemmin tarvinnut juristia kun olet riitaantunut sukulaistesi kanssa. Nyt sanot että se toinen ihminen on epävakaa? Epäilen että molemmat osapuolet on riidanhaluisia höyrypäitä. En haluaisi tutustua kumpaakaan. Onnea vaan sovitteluun, tulet tarvitsemaan sitä.

Perinnön jaossa tulee niin helposti riitaa sukulaisten kesken että siitä en vetaisi vielä johtopäätöksiä.

Juristin käyttö perintöasioissa ei aina tarkoita riitaa. Juristi palkattiin hoitamaan perunkirjoitukset ja muut vastaavat asiat. Juristia on myös tarvittu selvittämään oikeuksia maankaaren käyttöoikeusasioissa. Lisäksi avioehdon ja testamentin tekoon, kotiimme kohdistuneen murron ja vahingonteon jälkipuinnissa jne.
Sikäli että minun edes noita asioita tarvitsisi mainita.

Kuten sanottu, olen pahoillani omasta osuudestani. Mutta ei se silti oikeuta toista maassa makaavaa päähän potkimaan. Saati tuhoamaan irtaimistoa sen jälkeen.
Riidanhaluisuudesta, kaikki jotka riitelevät ovat sillä hetkellä riidanhaluisia. Oli aihe mikä tahansa. Eri asia on mielestäni se, että lähteekö sen jälkeen vielä kiristämään ja uhkailemaan. Se ei ole riidanhaluisuutta vaan kostonhaluisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom