- Ikä
- 38
Moro, tulin äsken pimeen ajon ajosta, odottelin metro asemalla bussia, kun 3 mustaa kundia hyökkkäs ( 1 niistä varsinaisesti hyökkäs ) yhden ehkä noin 30 miehen päälle, molemmat oli humalassa paitsi että valkonen oli tosi jurrissa, en tiä oliko niillä mitään sana harkkaa, mutta se alko siitä että musta kundi löi kalja pullolla sitä toista päähän, ja löi muutaman osuneen lyönnin päähän ja puski vielä päällänsä toista, josta toinen sitten putosi maahan selälleen, tämä ei riittäny nuorehkolle kundille vaan hän jatkoi päähän potkimisella, onneks pari meni ohi, mutta osu ainakin kaksi. Onneks tässä vaiheessa tuli portsari viereisestä kuppilasta väliin. Ja kundit juoksivat " miehekkäästi " karkuun.
Asian ydin: olen itse 17 w kundi, budo taustaa on aika lailla, näin tapahtuman ihan alku tilanteesta asti, ensimmäinen asia mikä tuli mieleen, että nyt mä kävelen himaan ja lujaa. ja olin jo lähössä mut sit jokin kääns mut ympäri, halusin mennä väliin mutta en uskaltanut, katsoin viereiseltä pysäkillä olevaa ehkä noin 20-25 wee kundia, joka samantien käänty ympäri ja otti pari askelta kauemmas.. Rupesin vaan miettimään että mitä olisikaan tapahtunut jos portsari EI OLISI TULLUT VÄLIIN.. Ja oisko mun pitäny mennä siihen väliin ja saada itse todennäköisesti päihini? Tuli vaan niin perkeleen avuton olo...
Asian ydin: olen itse 17 w kundi, budo taustaa on aika lailla, näin tapahtuman ihan alku tilanteesta asti, ensimmäinen asia mikä tuli mieleen, että nyt mä kävelen himaan ja lujaa. ja olin jo lähössä mut sit jokin kääns mut ympäri, halusin mennä väliin mutta en uskaltanut, katsoin viereiseltä pysäkillä olevaa ehkä noin 20-25 wee kundia, joka samantien käänty ympäri ja otti pari askelta kauemmas.. Rupesin vaan miettimään että mitä olisikaan tapahtunut jos portsari EI OLISI TULLUT VÄLIIN.. Ja oisko mun pitäny mennä siihen väliin ja saada itse todennäköisesti päihini? Tuli vaan niin perkeleen avuton olo...