Paheenne???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu
Pulla sanoi:
Kylla se selkeesti toi alkoholismi on. En edes viitsi sanoa kuinka usein sita tulee juopoteltua kun taas alkaisi gaamea moraalisaarna :)
Hohoho mitä kaikkea sitä on tännekin tullut kirjoteltua! :D No, positiivisia uutisia: Kaikkea ne naiset teettää tullessaan sillä jos en ihan kauheasti valehtele niin n. 10 keskiketterää biisonia on tullut juotua sitten elokuun! :hyper:

Tosin vuoden vaihteessa lähtee taas poikain kanssa viikoksi homma lapasesta mutta sinne saakka ainakin potaillaan kiltisti... :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. Laiskuus kaikessa kouluun liittyvässä

2. Liian "reaalinen" ajattelutapa kaikessa, rahalle pitää aina saada paras mahdollinen vastine; tietokone kestää 2 vuotta siinä missä samanhintainen lomamatka viikon pari. Joskus voisi antaa mennä vaan, mut kun ei pysty.

3. Alkoholi, silloin tällöin juon liikaa tosin viimeaikoina olen vähentänyt :)

4. Väittely salakavalan viekkaasti päättyen toisen täydelliseen nöyryyttämiseen, kait nautin siitä :evil:

- punkku on paheeni, sitä tekee viikonloppuisin mieli lipitellä.
- ei niinkään herkut vaan tavallinen kotiruoka, jota vois vetää vaikka kuinka paljon.

1. irkkaaminen (tosin lopetin juuri)
2. tietokone (tosin möin sen pois)
3. alkoholi (tosin en ehdi enää ryyppäämään koska teen remonttia)
4. perseet (naisten), aina pakko katsella.

Pyranha sanoi:
2. Liian "reaalinen" ajattelutapa kaikessa, rahalle pitää aina saada paras mahdollinen vastine; tietokone kestää 2 vuotta siinä missä samanhintainen lomamatka viikon pari. Joskus voisi antaa mennä vaan, mut kun ei pysty.
Sama vika rahikaisella. Itselle perustelee, että vasta sitten, kun tienaa tarpeeksi, niin voi matkustella eikä tartte käyttää vähiä rahoja vain siihen tarpeelliseen ja hyödylliseen. Veikkaan vain, että en koskaan tule tienaamaan "tarpeeksi" :(

Pulla sanoi:
Hohoho mitä kaikkea sitä on tännekin tullut kirjoteltua! :D No, positiivisia uutisia: Kaikkea ne naiset teettää tullessaan sillä jos en ihan kauheasti valehtele niin n. 10 keskiketterää biisonia on tullut juotua sitten elokuun! :hyper:
Jätkä on selkeesti tossun alla :hyper:

Elämäntavat, jotka on ku rocktähdillä...Ainoastaan huumeita en käytä. Mitä helvettiä mä oikeastaan edes teen tällä palstalla??? Ilmeisti mun lihakset kasvaa vaan pelkästä pakkiksen selailusta...

Internet ja kahvi on pahimmat paheet.

Tiedostan paheikseni ainakin tupakoinnin, joskin se on aika vähäistä. Arkisin pari savuketta, maistissa sitten askimäärin. Maistissa olo onkin seuraava pahe, eli hiprakassa on hauskaa. Tästä pääseekiin suoralla syy/seuraus-akselilla kolmanteen paheeseen, joka on kebab/pitsa. Ne ovat kumminkin aika pienet paheet, kun harvemmin syö useammin kuin kerran viikossa.

Yksi aiemmista paheista irrallinen, on keskustelupalstojen lukeminen pitkin päiviä. Se vie aikaa mun suosikkirentoutumisesta, joka on elokuvien toljotus.

- Pakkotoisto (vietän aivan liikaa aikaa päivittäin foorumia selaillen)
- Uskomaton laiskuus (joskus ois mukava hommata opintoviikkojaki, mutku ei jaksa)
- Ajoittainen nikotiinin käyttö
- Televisio (vahtaan paljon amerikkalaista sontaa ja suomalaista sontaa ja mitä ikinä...)

-Netti
-Irtokarkit
-Nukkuminen
-Laiskuus

Ompas joillain pahat "paheet". Melkein tuntuu siltä että suurin osa vain kiillottelee omaa kilpeään ja mainitsee normaalit jutut paheina ettei tulisi ilmi jotain suurempaa.

Mitäs mulla sitten on? Kaivan nenää (salaa, haastavaa täällä avokonttorissa) ja sitten mulla on pahana tapana tuijottaa naisten tissejä. Jälkimmäinen on sitä, että kun joku nainen tulee työpaikalla puhumaan työasioista, niin jos sillä on muotoja niin vaikka kuinka yrittäisi niin silti tulee tuijotettua.

Salilla meikää ahdistaa jos joku nostaa enemmän, ja se ei vaadi paljoa. Jos salilla on jotain kynäniskoja niin sitten pitää yrittää pistää enemmän painoa penkkiin. Ja voi prkl kun se ei sitten nousekaan...Välillä tsekkaan peilistä josko haba olisi kasvanut, ja kävelen appelsiinit kainaloissa.

Internet, karkit, tupakka, liikaa kahvia, tyttöjen mulkkaaminen, äärimmäinen nihilistisyys, egoismi, narsismi, hedonismi, opportunismi ja misantrooppisuus.

kodari76 sanoi:
Mitäs mulla sitten on? Kaivan nenää (salaa, haastavaa täällä avokonttorissa) ja sitten mulla on pahana tapana tuijottaa naisten tissejä. Jälkimmäinen on sitä, että kun joku nainen tulee työpaikalla puhumaan työasioista, niin jos sillä on muotoja niin vaikka kuinka yrittäisi niin silti tulee tuijotettua.

haha :D ihan niinku mä edellisessä duunissa. Nykyään voi kaivella nenää ihan rauhassa kun en mä nää kun rekkapenoja ja me voidaa kaivella yhdessä jos huvittaa :hyper: Kaupungilla on tosi vaikeaa olla katsomatta niitä tissejä/perseitä vaikka oon koittanut lopettaa sitä. Millä tuosta tuijottamisesta pääsee eroon?

-heikot jalat
-lakritsi
-joissain päätöksissä saatan jahkailla vaikka hautaan asti
-toisissa taas saan kuningasidean ja en ole valmis joustamaan siitä
-asetan itselleni kovia työhön liittyviä vaatimuksia
-eri fetissit

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom