Paheenne???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu
Wildemar sanoi:
Ai salmiakki. Kai mäkin oon sitten nymfo. Watevöö. :hyper:

Salmiakki on pahaa, ja nyt kun tuli puheeksi, on mielestäni suhtautuminen seksiin nykyisin hyvin epätervettä useilla.
Johtopäätös: salmiakki johtaa seksiin.

Lähden tästä hakemaan salmiakki-Aakkosia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-
  • Dikkestivi- keksit
  • Tupakki
  • siideri
  • vaakamambo
  • portin piiraat
  • torkuttaminen
  • elokuvien tuijotus pikkutunneille asti
  • laiskus ja mukavuudenhaluisuus
  • huonot hiilarit
  • huomionkipeys
  • kahvi
  • suklaakahvi
  • vaniljakahvi
  • minttusuklaakahvi
  • vihree jenkkipurkka... tai sen liikakäyttö
  • tuhlaus

Paheeni:
- makuunin irtokarkit
- Tuhlaaminen( vaatteet)
- nettisurffailu
- valvominen (etenkin arki-iltaisin)
- Tupakointi ( ei tosin säännöllistä, mutta paha, paha)
- kofeiini

pervoilu.

1.Kahvi
2.Pikkupimppa :D nuorempi =tuoreempi
3.Kalja
4.Ihmisille vittuilu.
5.todella LIIKA valvominen.
6.Julkinen piereskely <--- kohta 1.

mut oikeesti oon mukava tyyppi...Oikeesti!

Penneck sanoi:
Ei tuo ole pahe...kuuluu miehen luonteeseen :hyper:
Et ilmeisestikään tunne tätä miestä. :eek: :whip: Minuun verrattuna Larry Flint on ortodoksipappi.

Mixu sanoi:
Et ilmeisestikään tunne tätä miestä. :eek: :whip: Minuun verrattuna Larry Flint on ortodoksipappi.

Mut eikö Flint olekkin lehtimies ja sinä salskea bodari :) No, okay...onhan Larrylla varmasti kontakteja ja omia kinky juttuja. Mietityttää vaan millainen kammio sulla siellä kotona oikein on jos tuollaisia juttelet. :evil:

Asymm sanoi:
-kykynemättömyys tupakointiin, välillä tekisi mieli tuprutella piippua kesäiltaisin parvekkeella

IronMind sanoi:
Tällä hetkellä ehkä kärkipäässä piipputupakka ja kahvi. Normaalisti en tupakoi (varsinkin kuiva paperinmakuinen perusmalboro aiheuttaa lähinnä yökötysfiiliksiä), enkä käytä kofeiinia, mutta intensiivistä ajatustyötä tuntuu mukavasti auttavan vetäytyminen pariksi vuorokaudeksi kammiooni kirjoittamaan ja pitämällä kunnon kahvimukillisen ja piipullisen kanssa mietintäpausseja parvekkeella jalat pöydällä auringossa pohdiskellen. Kerran pari kuussa vedettyjä intensiivisessioita en kyllä osaa vielä kylläkään miksikään älyttömäksi paheeksi laskea.

Käännä nyt sitten puukkoa haavassa. :)

Elikkäs tässä ovat nyt sitten minun "paheeni"

-Laiska (Varsinkin koulujuttujen suhteen)
-Valvominen (Eli menee vitunmoiseks valvomiseks aina illalla ja sit aamusi herätäänki klo. 12-13.00.)
-Nuuska (Taino emmä sitä pahitteena haluis pitää koska se on taivaallista :kuola: )
-Liikainen alkoholin käyttä (Omasta mielestäni)
-Liikainen tuhlailu vaatteisiin (Monet vaatteet jää sit kummiski pitämättä)

Elikkäs tommosta... :jahas:

- Liiallinen dokaaminen (syytän kaveripiiriä, en viitsi olla ainoa selvinpäin viikonloppuisin [seliseli] :D)
- Pizza
- Liian vähäiset yöunet
- Laiskuus koulussa
- Lintsaaminen koulusta

siinä nyt muutama...

1.Mässäily
2.Kännääminen
3.Röökinpoltto
4.Pullistelu
5.Törkeät ajatukset ja käyttäytyminen (tähän lukeutuu kaikki alaikäisten seksuaalisesta arvostelusta täydelliseen hermojen puutteeseen tyhmien ihmisten kanssa asioidessa)
6.Halveksiminen
7.Riitely(ite en alota, mutta pikku provosta vittuilen takas niin että menee heilumiseksi tai toinen vain henkisesti nöyryytetään)
8.Laiskuus
9.Kännissä ajaminen (ihan vitun tyhmää, onneksi en moista enää tee)
10.Ylinopeus ja poliiseja karkuun ajaminen (selvinpäin)
11.Lyhyt pinna teknisten vempeleiden kanssa (tulee myös maksamaan noin 1000 euroa vuodessa)
12.Typerien vetojen lyöminen (panoksena viuhahdus, tatuointi tai muu järkevä)
13.Itsekeskeisyys tietyissä asioissa

Siinä suurimmat. Mutta useimmista näistä olen päässyt jotakuinkin eroon, eikä mikään niistä ole niin vakava ollut etteikö minua pidettäisi melko tervejärkisenä ja mukavana tyyppinä joka ei ole ikinä saanut vankeusrangaistusta.

1. Olen hyvän ruuan ystävä + suklaa, keksit
2. Huono itsekuri
3. Laiskuus (ilmenee koulussa)
4. Tietokone
5. Kävelytyyli josta en pääse eroon :D

1. nukkuminen
2. pessimistisyys
3. olen renttumagneetti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom