Paheenne???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei mulla oikeastaan paheita ole. Ehkä nyt tuo viina ja hormonit. Lisätään vielä viikonloppu pekonit, myyntityö ja potentiaaliset irtosuhteet(erittäin harvinaisia). Tupakointi voi joidenkin mielestä olla pahe, mutta itse raikastan sillä hengitystä. Nämä kaikki kun laskee yhteen, niin silti Teston kuukausittaiset vierailut ovat varmasti lyhentäneet elämääni enemmän.

1. Tupakka. (haluan eroon epätoivoisesti)
2. "Perjantaipullo" (pullo tai puolikas vaikkapa hyvää skottiviskiä)
3. Vanha Volvo.. :hyper:

No joo, paheeksi kai voi katsantokannasta riippuen laskea melkein mitä vaan normaaleista irtosuhteista ja runkkaamisesta vaikka tavalliseen saunakaljaan tai vaikka rahan tärväämiseen ns. turhiin harrastuksiin kuin vaikkapa treenaamiseen tai moottoripyörään.

Tällä hetkellä ehkä kärkipäässä piipputupakka ja kahvi. Normaalisti en tupakoi (varsinkin kuiva paperinmakuinen perusmalboro aiheuttaa lähinnä yökötysfiiliksiä), enkä käytä kofeiinia, mutta intensiivistä ajatustyötä tuntuu mukavasti auttavan vetäytyminen pariksi vuorokaudeksi kammiooni kirjoittamaan ja pitämällä kunnon kahvimukillisen ja piipullisen kanssa mietintäpausseja parvekkeella jalat pöydällä auringossa pohdiskellen. Kerran pari kuussa vedettyjä intensiivisessioita en kyllä osaa vielä kylläkään miksikään älyttömäksi paheeksi laskea.

Liikaa viinaa, liikaa tupakkaa, liikaa töitä. Liian vähän lepoa ja kuntoilua.

ihan selkeästi Perunalastut! mikään ei oo niin hyvää, ja mistään ei tuu niin kauheeta suolapöhöä HOHohoh :) Noh sallittakoon se kerran viikossa.

Voi lollo, ei uskalla ees ajatella kuinka paljon noita paheita on, mut heitetään nyt muutama..

1.Ruoka, koska syön ihan vitusti ja sitten vielä usein sellasta paskaa kuten sipsit, ranskalaiset, keksit ym.. nyt oon onneks vähentäny
2.Pepsi-Max (onneks ees toi Max, mutta kun sitäkin menee nii helvetisti)
3.Auto (ajelen koko ajan ja tilailen kaikkia mp3 soittimia ym sälää)
4.Rahankäyttö (menee noihin edellisiin ja sitten ei ookkaa rahaa maksaa jotain pakollisia juttuja kuten sakkoja/parkkimaksuja.. ks. kohta 3 :rolleyes: )
5.Alkoholi (sillon kun juon niin juon kyllä sitten kunnolla ja sitten usein tapellaan ym. muuta tyhmää)
6.Itsekurin puute (nyt oon kuitenkin pakottanu itteni 3krt/vko aamulenkille ja ruokaan oon panostanu)

Tohon listaan saa huoletta lisätä kaikki nuo muidenkin mainitsemat paheet, tupakkaa lukuunottamatta, tosin sitäkin vetelen kännissä kuin shamaani.. Yritän tässä parannella noita tapoja.. Voihan ritariässä... pitää tässä vähän vielä skarpata :david:

Sanottakoon nyt, että ainakin puujalkavitsit, joille useimmiten nauran ainoastaan minä. :)

Tyyliin futiskeskustelu porukassa, kutsumanimenäni käytetään myös Nurtsia:
-Nurtsihan on aivan täydellinen. Ainoastaan liian märkä joskus.
-Taitaa kokemus puhua. *silmäniskut*
Yleensä tapahtumia seuraa sitten pienimuotoinen show alkuhämmingin jälkeen:
-Aijai! Aijai! Tuokaa kylmää! Puujalka! Kylmää! Aijaijai!"

Laiskuus
Mässäily
Juopottelu

Muuten olenkin sitten vallan pätevä!

Perunalastut ja dippikastikkeet. En syö makeisia niinkään paljon, mutta perunalastuja tulee syötyä ehkä liiankin usein, ja yleensä vielä dippikastikkeen kera.

Ehdottomasti kananuggetit ja bearnaise-kastike!

Salmiakki, seksi. (En tosin tainnut olla ainut punttimimmi potemassa tätä nymfo-oireyhtymää.. :nolo: )

Se, että joka kerta kun syön vaikka donitsin, poden jälkeenpäin mieletöntä huonoa omatuntoa.

MerZi sanoi:
Salmiakki, seksi. (En tosin tainnut olla ainut punttimimmi potemassa tätä nymfo-oireyhtymää.. :nolo: )

Lähdetkö kanssani ulos?;)

No itse voisin pitää paheena liikaa karkin syöntiä. Niiden syöntiä on rajoitettu, mutta kerran viikossa on pakko saada ylimäärä hiilareita, varsinkin salmiakkia.

Liika tietokoneen käyttäminen ja television katsominen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom