päivittäinkö proteiinia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumnus
  • Aloitettu Aloitettu
Terve. Ostin tuollaista hera 80 proteiinivalmistetta. Olen melko normaalipainoinen vähäharteikas kaveri. Harrasta kamppailulajeja noin 2 kertaa viikossa ja tämän lisäksi käyn salilla noin 2 kertaa viikossa. Kuinka minun kannattaisi tuota proteiinia käyttää ja ennenkaikkea käytänkö sitä joka päivä vai vain treenipäivinä?
Tarkoituksenani olisi saada lisää lihasmassaa. Lihasmassan kasvu on yleisesti minulla kovin heikkoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ota salin ja kamppailulajiesi jälkeen noin 30g-60g heraa ja osta lisäpussi maltoa sitä noin 50g-60g, niin ei pääse katabolia-hirviö valloileen. Tietenkin normi ruokailu kuntoon.

edit. tietenkin voit ottaa myös välipalana tai lisäprodena väli/lepo päivinä.

Jos lihasmassaa haluat tehokkaasti saada ni 2 kertaa viikos salilla on liian vähän (ellet vedä itteäs piippun joka kerta jollain super workoutilla).
Tsekkaappa tuolta alottelijoiden osiolta treeniohjelmia.

Hera 80 on lähinnä treenin jälkeiseen palutumiseen. sillä yhellä hera pussilla se kroppa tuskin kasvaa, vaan hirveellä määrällä kanaa, rahkaa, tonnikala, maitoa....... Siis jos haluat kasvaa opettele syömään ja hanki kunnon ohjelma.

Nyt vaa ostat vielä pussin maltoa ja sekotat sen heran kanssa ni sulla on palautusjuoma, Ite suosittelen tätä ohjelmaa alottelijalle

Terve. Ostin tuollaista hera 80 proteiinivalmistetta. Olen melko normaalipainoinen vähäharteikas kaveri. Harrasta kamppailulajeja noin 2 kertaa viikossa ja tämän lisäksi käyn salilla noin 2 kertaa viikossa. Kuinka minun kannattaisi tuota proteiinia käyttää ja ennenkaikkea käytänkö sitä joka päivä vai vain treenipäivinä?
Tarkoituksenani olisi saada lisää lihasmassaa. Lihasmassan kasvu on yleisesti minulla kovin heikkoa.

Ei se lihas massa tolla jauheella tuu vaan kovalla treenillä, syömisellä & hyvät yö unet koska lihakset kasvaa nukkuessa..

ikää on 25 vuotta. Eihän se liha tietenkään nukkumalla kasva:) Salilla tosiaan kävisin enemmänkin mutta tällähetkellä käytössä yksijakoinen rankka treeniohjelma jonka jälkeen on muutaman päivän paikat p*skana, ja työn puolesta aika ei oikein tahdo riittää. Pitää yrittää etsiä joku ennenkaikkea yksinkertainen vaikka 2 jakoinen treeniohjelma.

2 treeniä ylivoimasesti liian vähän? Yksijakoisena vaikka.
Mielenkiintoista, miettien että 2x viikossa kroppa läpi on aika sopivasti.
En minä montaa kertaa enempää yksijakoista tekisi. Taikka sitten saisi aika kevyesti vedellä.

2 treeniä ylivoimasesti liian vähän? Yksijakoisena vaikka.
Mielenkiintoista, miettien että 2x viikossa kroppa läpi on aika sopivasti.
En minä montaa kertaa enempää yksijakoista tekisi. Taikka sitten saisi aika kevyesti vedellä.

Tuppaa venymään yksi treeni vähän turhan pitkäksi jos tekee koko kropan treenin ja treenaa vaan kahdesti viikossa. Eli jos haluu ottaa lihaksista tarpeeksi irti maksimaalista lihasten kasvua ajatellen vain kaksi kertaa viikossa treenatessa. Ite tekisin 1-jakoisella 3 kertaa viikossa.

yksijakoinen ohjelma, kaksi kovaa treeniä viikossa luulisi riittävän, ainakin sellaiselle vähäharteiselle kaverille.
Tekee vaikka vähän enemmän kerralla kuin mitä yleensä 3x viikossa ohjelmissa tehdään. Ei ole mitään järkeä tehdä jaetulla ohjelmalla IMO.
Ja treeni saa ja pitää olla sitten kunnolla raskas, pari kertaa viikossa vähän pec-deckiä ja vatsoja ja jumppakepin pyörittelyä niin eihän sillä voi kasvaa. Mutta keskittyy niihin perusliikkeisiin ja syömällä hankkii massaa, niin varmasti laihalla kaverilla kasvaa lihaksetkin.
Niillä joilla lihaskasvu on heikkoa, voisi epäillä että syöminenkin on aika heikkoa.
Ahtaa vaan ruokaa niin paljon että rupeaa paino nousemaan, sitten huomaakin ettei se lihasten kasvatus niin vaikeaa ollutkaan. (ainakin aloittelijoilla, jos ei juuri lihasta ole)
edit. miksei 2 kertaa viikossa riittäisi, esimerkkinä loistavasti useimmilla toiminut single factor, 3 kertaa viikossa, joista yksi treeni oli muita kevyempi. Suurin osa sarjoista oli todella kevyitä, kovia sarjoja ei viikkoon tullut kovinkaan monta, lisäksi ohjelmaa tehdään monta viikkoa selkeästi alle ennätyspainoilla.

miksei 2 kertaa viikossa riittäisi, esimerkkinä loistavasti useimmilla toiminut single factor, 3 kertaa viikossa, joista yksi treeni oli muita kevyempi. Suurin osa sarjoista oli todella kevyitä, kovia sarjoja ei viikkoon tullut kovinkaan monta, lisäksi ohjelmaa tehdään monta viikkoa selkeästi alle ennätyspainoilla.
Itse juuri 9 vkon setin sain valmiiksi ja kyykyssä sarjapainot nousivat 100->120
penkissä, 90->100 sekä mavessa 115->130. Kuten em. oli vain 3 reeniä per viikko, joista 2 oli kovaa, 1 hiukan kevyempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom