Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turisas sanoi:Mulle tulee usein semmonen ihan pöhnänen olo jos nukun päivällä. Sitä on tosi hankala selittää, mahdotonta oikeastaan. Esim yhesti äiti soitti mulle kotiin, että mun pitäs käydä kaupassa. Kello oli vasta jotain 18.00 ni aattelin, että kerkii vähän levätä ensin. Katoin telkkaria ja nukahin. Heräsin joskus kaheksalta ku äiti tuli kotiin. Oli taas ihan sekava olo. En muistanu oikeen yhtään mitä oli tarkotus tehä. Äiti teki kauppalistan ja anto sen mulle. Valehtelematta tuijotin sitä lappua varmaan puol minuuttii ku istuin sängyllä ja mietin, että mitä hittoa mun pitäs nyt tehä. No sitte aloin pikku hiljaa tajuta, että kauppaanhan tässä piti mennä. Kun laittelin kengät jalkaan ja kävelin rappukäytävässä ja vielä kauppaa kohti pyörällä ajaessa oli ihan epätodellinen olo, niinku koko juttu ois unta. Tää nyt on ehdottomasti voimakkain sekavuus päiväunilta herätessä, mutta lähes aina kun herään illalla, olo on omituinen. Nyt kun asiaa ajattelin, niin oikeastaan illalla nukutut päiväunet aiheuttaa tommosta, ei niinkään päivällä nukutut. No eipä tuo haittaa, ku ei mulla muutenkaan tulis nukuttuu muulloin kun yöllä.
Aika harvoin tulee nukuttua.r0hmu sanoi:nukkuuko kuinka moni teistä päiväunet?
Mitä sä oikein koodaat yöllä kun nukut noin vähän?r0hmu sanoi:itse nukun monena yönä 4-6tuntia :itku: