päiväunet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
emmä mitää ihmeellistä tee... en saa vaa nukuttua ja varsinkaa mun RANKAN reenin jälkee ne unet ovat tosi lyhyet kun joka paikkaan särkee.. :itku: :itku:
tulee vaa illalla mietittyä kaikkee paskaa... :curs:
usein menen kahdentoista aikaan sänkyyn mutta hyvä jos uni tulee kahdelta :hyper:
ku herään seittemält nii kyllä kova väsy... mutta koulun jälkee aika poikkeuksetta tulee otettua se 1-3tuntii unta :zzzz:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Arkiöisin tulee nukuttua 7-8h, ja lähes joka päivä päikkärit 0,5 - 1h. Viikonloppuisin yöunta tulee yleensä tunnin enemmän, mutta päiväunet kuuluvat silti ohjelmaan. Nukkuminen roks.

r0hmu sanoi:
emmä mitää ihmeellistä tee... en saa vaa nukuttua ja varsinkaa mun RANKAN reenin jälkee ne unet ovat tosi lyhyet kun joka paikkaan särkee.. :itku: :itku:
usein menen kahdentoista aikaan sänkyyn mutta hyvä jos uni tulee kahdelta :hyper:

Olet varmasti kuullut tämän miljoonaan kertaan, mutta:
Jätä koneella oleminen iltasella. Sammuta kone n. 30 minuuttia ennen sänkyyn menemistä. Sitten lue vaikka jotain kirjaa(vaikka sitten koulukirjaa) tuo 30 minuuttia. Minulla on auttanut selvästi, uni tulee paljon nopeammin ja on sikeämpää(sikeyteen varmasti vaikuttaa moni muukin tekijä).

kone ei sattumoisin sijaitse kotona... vaan porukoiden työpaikalla eli käytän konetta enintään kahta tuntii enne nukkumaan menoa...
:rock:

Zone-sarja -42%
r0hmu sanoi:
kone ei sattumoisin sijaitse kotona... vaan porukoiden työpaikalla eli käytän konetta enintään kahta tuntii enne nukkumaan menoa...
:rock:

Television kattominen kai ajaa saman asian. Mutta jos ei sitäkään, niin sitten en tiedä. Noin ainankin minä olen parantanut nukkumistani.

Treeni ja ravintopuolella on vähän asiaa liippaava ketju, mutte menkööt kertauksena.

En nuku päikkäreitä kun ihan satunnaisesti, menee mulla kyllä unirytmit sekasin, pyrin nukkumaan yöllä sen 8-9 tuntia ja viikonloppusin joskus enemmänkin, mulla alle 6 tunnin yöunet ei tuota kun hankaluuksia.

paras ois tietysti nukkua yöllä 8-10h :zzzz:
mut kyllähän se kehityksen kannalta on parempaa jos ei yöllä saa enempää nukutuksi ni jos saa päiväunien kans n.8h unet. mut jos nukkusit yöllä 8-10h ni treeneissä ois eritavalla "potkua" :rock:

Joo, kyllähän se varmasti olisi parasta nukkua ne kunnolliset yöunet. Mutta jos niitä kunnollisia yöunia ei kuitenkaan saa syystä tai toisesta nukuttua, niin varmasti on sitten parempi nukkua päivällä pienet päikkärit (näin ainakin omalla kohdallani). Itse olen huomannut, että jos nukun todella lyhyet pikanokoset (alle 30min), niin herätessäni lähes poikkeuksetta tunnen itseni paljon väsyneemmäksi, kun nukkumaan mennessä. Olen ruvennut nukkumaan päikkäreitä säännöllisen epäsäännöllisesti, ja olen huomannutkin että kun nukun sitten hieman pidempään (1h-2h) niin herätessäni tunnenkin itseni sitten ihan virkeäksi.

r0hmu sanoi:

Joo mulla on kans toi ongelma välillä et alan miettiin kaikkee..Mut teen sillain et kun meen nukkuun,niin mietin ne asiat eka läpi ja sit alan nukkuun enkä mieti enää niitä..Ja ite miten nukahdan hyvin,niin pistän kuulokkeet päähän ja musan soimaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom