Päivärinta tänään TV1 klo 22:15

:curs: Ei helvetin päivätisu!! Ärsyttävä akka! Mä oon aina inhonnu koko ämmää, menee aiheen vierestä aika reilusti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän panna keräys pystyyn, että saadaan Petterin verovelat maksettua, niin voi taas miljonääri-imago jatkua. Vittu, mä tiedän, että ens yönä nään unta, kun Päivärinta syyttää: sulla on opintolainaa, sulla on opintolainaa, sulla on opintolainaa.

Joo morjens! Olipa kyllä laimee show (asian puolesta, show oli kyllä näyttävä). Ois Anssi kyllä voinu katkasta keskustelun veroista ja alkaa selittää proteiini-juttuja :rolleyes:

Kylläpä oli :kakka: jakso. Susanne Päivärinnalle täydet :0:.
Jussilalle kyllä oikein kun joutui ahtaalle, mutta rajansa kaikella. Tuostakin jaksosta olisi saanut noitten asiantuntijoitten avulla mielenkiintoisen, mutta kun Susanne painaa päälle kun raivotautinen, vaikka kävi selväksi ettei asia etene yhtään.

Päivärinta on tosi ärsyttävä, lapsellinen sönkkääjä. En pidä Jussilasta, mutta on tosi pimee tyyli tolla haastattelijalla. Aina sama homma, sillä on voimakas päämäärä mihin se pyrkii koko ohjelman ajan. Ala-arvoista, ei mun mielestä pitäis markkinoida ajankohtaisohjelmana. Lähempänä jotain huonoa tositv sarjaa.

jussila.jpg

Olen varsin pettynyt kun Anssi ei päässyt vauhtiin, tuo oli dissausta Anssia kohtaan. Jätkä tulee lapista asti tuonne ja saa pari efuhöyryistä lausetta päästää.

metalman sanoi:
Mie oon aivan rakastunut tohon haastattelijaan.. Mie haluun ton itelleni 0MG!?

Joo, aika kiihottavaa katseltavaa kun ihana Päivärinta melkein itketti isoa miestä, jouduin melkein telttaretkelle :)
Menihän se hieman överiksi tuo inttäminen. Oli muilla ukoillakin jo kiusaantunut olo. Se tutkija oli kyllä hyvä tyyppi ja osasi kertoa asiat hyvin.

Piti välillä lopettaa katsominen, kun hävetti niin paljon.

On kyllä hyvä, että Petteri sai kunnolla runtua, mutta olisi Anssinkin perkele voinut antaa puhua.

Tuli muuten ihan vitun paha olo siinä vaiheessa kun Sussu varmaan 6-7 minuuttia pommitti Jussilaa. Tunsin jopa sääliä Jussilaa kohtaan, vaikka ei pitäs tommosta kaveria kohtaan tuntea paskaakaan.

Loistava ohjelma. Ternimaidosta puhuttiin ihan riittävästi, se tuli selväksi että ämpärillinen pitäisi vetää vaikutusten saamiseksi. Ja Petteri vielä lisäksi esitti parastaan mahtavalla esiintymisellä, näyttäen miten kunnon "asiantuntija" on perehtynyt omiin tuotteisiinsa sekä osoittaen suoraselkäisyyttä esitettyihin kysymyksiin. Hienoa, että tuollainen mies tekee miljoonia onnelliseksi ja kouluttaa heidät vielä selviämään elämässään eteen tulevissa kiperissä tilanteissa.

Eikös toi Jussila vois alkaa pakkiksen kaupan myyntimieheksi. :hyper:

Paska show. Mannisen sönkötyksestä saanut mitään selvää, Jussila juuri niin apina kuin odottaa saattoi ja Päivärinnan puolesta joutui häpeämään. Kemisti oli ainut valopilkku ja puhui itse asiasta.

Petteri Talk to talk? But does he walk to walk?

Aivan uskomatonta. Ihmettelin minkä vuoksi ohjelmaa hehkutettiin niin runsaasti julkisuudessa eilen. Nyt se selvisi..

Täysi huijari tuo Petteri, eniten pistää vihaksi, että se paviaani suosittelee ternimaitoa vauvoille Ziizuz. Ihan oikein kun jätkä joutui ahtaalle, kyllä suomi nauroi. Hehe.

Manninen jäi aika pitkälti sivuosaan tuossa kahakassa, valitettavasti. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla enemmän herran ajatuksia asiasta.

Anssille vinkki: Hio vielä hiukan tuota esiintymistä, eli pikkuisen hitaampi ja varmempi puhe rauhassa vakuuttaa kuulijat hyvin.

Anssille :4:
Päivärinnalle :5:
Petterille :david: x n+1

:)

Sama juttu ennenki ku oon kattonu tota ohjelmaa: Päivärinta keskeyttää toisia jatkuvasti. Ei hyvä. No moniko menee huomenna ostamaan tyrnimaitoja? :) (ja tietenki jussilan laatua)

Taisi olla tuon toimittajan pääasiallinen tarkoitus jo ennen haastattelua vain mollata Jussilaa. Oli kaivanut vinon pinon materiaaliakin äijästä. Eipä paljon faktaa tullut esille, mutua sitäkin enemmän.

Osas olla harvinaisen tyhmä äijä. Ohjelma ittessään oli varsin viihdyttävää katseltavaa, tosin asiasisällöltään jäi ehkä hieman vajaavaiseksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom