Päivän ravintotarve!

Ikä
41
Miten siis suosittelisitte päivän ravintoaineiden määräksi dieettikaudella ja massakaudella.

Olen kuullut että proteiineja otetaan päivän aikana 2g per painokilo ja hiilihydraatteja 2 kertaa enemmän.
Kummassa tämä pätee,massakaudella vai dieetillä ja kuinka paljon kaloreita sais olla päivän aikana massakaudella ja dieetillä?

Itse olen 190cm pitkä ja painan 105kg ja nyt pitäs ensiksi aloittaa diettaaminen koska on hieman ylimääräistä rasvaa koossa.....:urjo: :itku: :curs:

Eli tein laskuja että mun proteiinitarpeeni tulis päivässä olla n.210g(105x2) ja hiilihydraatit kai sit??n.420g(210x2)...vai olenko nyt ihan väärässä?:D :D
Ja mitä muuta pitäs ottaa huomioon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&postid=116369#post116369

Lue tuolla olevasta mun postauksesta ne linkit hyvin löylyssä ja niissäkin on linkkejä muihin hyvin topikkeihin. Et varmaan ole aloittelija etkä myöskään 15v :) mutta tossa on noi linkit kaikki samassa :).

Kaloreita voisit laskea jostain 4000:sta hitaasti (parin kolmen viikon sisällä) 2500:aan, ja bulkilla pitää ne sit jossain 4000:ssa ettei tuu liikaa fläsää, nosta 4000:sta jos hyötyliikuntaa tulee paljon tai harrastat muutakin kun bodausta. Jotkus satakiloset syö bulkilla jopa 5000 mutta ite en suosittele sitä, on vain enemmän dietattavaa sit ja lihaskasvuun tuo ei vaikuta todennäköisesti ollenkaan ellei oo jo tosi iso heppu tai oo kuurilla.
Vähemmällä kuin 4000:llakin voi pärjätä mainiosti jos ei liiku paljon (ja yleensäkin jos liikkuu vähän:bussilla töihin, kotona soffalla, ei alennu shoppailemaan, salille bussilla jne jne) tai rasva%:isi laskee nyt paljon. Sit voisit bulkata esim 3500:lla. Mutta jos fläsää on enemmän kuin 15% esim 20% niin varaa mielellään min.4kk - puol vuotta dieettiin.

Noh....

Ainoa liikuntamuoto mitä harrastan bodauksen lisäksi on 4 kertaa viikossa 45min aamulenkki......:thumbs:

Originally posted by sandman83
Miten siis suosittelisitte päivän ravintoaineiden määräksi dieettikaudella ja massakaudella.

Olen kuullut että proteiineja otetaan päivän aikana 2g per painokilo ja hiilihydraatteja 2 kertaa enemmän.
Kummassa tämä pätee,massakaudella vai dieetillä ja kuinka paljon kaloreita sais olla päivän aikana massakaudella ja dieetillä?

Itse olen 190cm pitkä ja painan 105kg ja nyt pitäs ensiksi aloittaa diettaaminen koska on hieman ylimääräistä rasvaa koossa.....:urjo: :itku: :curs:

Eli tein laskuja että mun proteiinitarpeeni tulis päivässä olla n.210g(105x2) ja hiilihydraatit kai sit??n.420g(210x2)...vai olenko nyt ihan väärässä?:D :D
Ja mitä muuta pitäs ottaa huomioon?

toi 2g/painokilo on periaatteessa rasvattomasta kehopainosta, mut ei 210 grammaa sitä päivässä ole ollenkaan liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom