Päivää herrasväki, treeniohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Drandula
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liityin näille foorumeille erään ystäväni kehotuksesta, ja tulinkin pyytämään teiltä heti ensimmäisenä apua treeniohjelman laatimiseen. Tämä on itselleni tuskaista, koska en tiedä mitä tehdä, eli auttakaa sokeaa polulla kulkevaa tyhmille: vertauskuvallisesti.

Olen 18- vuotias miehenalku pituutenaan 186cm sekä massanaan 100kg Ja täällä pikkukylässä tarvitsee maksaa 10€/puoli vuotta että saa käyttää molempia kuntosalia. Ei ne kovin hääppöisiä ole, mutta luullakseni kaikki tarpeellinen löytyy. Eli avaimet salille hankittuna ja saanen käydä siellä milloin tahansa paitsi kunnan yms. työntekijöille varattuina aikoina. Olenkin käynyt kolmesti, mutta tajusin suunnitelmitta ei siitä tule mitään.

Haluan kohottaa kuntoani, koska tunnen oloni heikoksi enkä halua olla huonokuntoinen armeijaan mennessä. Sinne lähden 19- vuotiaana 10. Tammikuu 2011. Tämä on minulle lopullinen deadline, mutta hyvää tekisi jonkinlaiseen kuntoon pääseminen aikaisemmin kesää, koska itseäni nolostuttaa esittäytyä ulkona kesäisin. Tähän syy päärynälihavuus, eli reidet ja pakarat ovat läskieni suurimmat valtakunnat. Alavatsakin pömpöttää ikävästi ja olen autuaasti haaveillut saavani vatsalihakset selvästi näkyviin.

Toivoisin teiltä selvää saliharjoitusta päiville maanantai, keskiviikko ja perjantai, sekä ruoka- ja venyttelyohjelmaa, jota seuraisin joka päivä. Ti,To,La päivinä minulla on judoharjoitukset ja pyhitän sunnuntain itselleni lepopäiväksi. Voisitteko nimetä samalla liikeradat sekä toistot jokaiselle päivälle, ettei pelkästään lihasryhmiä. Tällöin minun on helpompi seurata ohjelmaa, ja uskoisin teidän tietävän minua paremmin miten aloittaa kehonrakennus.

Ruokaohjelman laatiminen on oikeastaan erittäin tärkeätä kerta haluaisin läskeistäni eroon, sekä olisi hyvä tietää, minkälainen on hyvä palautusjuoma.

Toivon, ettette heti lyttää minun toiveitani kasaan ja kiitän teitä etukäteen neuvoistanne :)

~Drandula~

Kiitos vaivannäöstäsi :)
Tosiaankin viestin kirjoitettuani aloin lukemaan näitä aloittelijaosioiden viestejä muutenkin ja tajusin oman viestini olevan vain yksi hiekanjyvä aavikolla. Eli turhahan tämä aihe on, kerta vain linkitellään toisiin aiheisiin.

~Drandula~

Back
Ylös Bottom