Deleted member 20129
Kyllä minä tuolla olen vieraillut, en tosin lukenut linkattua pdf:ää. Lueskelen iltasella. Mutta irti (mun) huumeista yhdistyksen sanominen puolueettomaksi menee samaan kategoriaan, kun hamppufoorumin turinoiden postaaminen tänne.
Heidän toiminnajohtaja selittää:
Joo ja on leikelty päin vittua, mutta ei se noita Riipisen jorinoita muuksi muuta.
Niin siis meinasin, että se pitäis lukea puolueettomasti eikä ottaa kumpaakaan puolta sitä lukiessa. En minä sitä tarkoittanut, että itse kirjoitelma ois puolueeton. Mielestäni taas ilmaisin tämän jo ensimmäistä kertaa selkeästi mutta näköjään en. :D
- - - Updated - - -
Ihan tosissasiko pistit tuon irtihuumeista.fi linkin? :D Pitäisköhän sun perehtyä tähän hetki Rehappi - tehokasta päihdehoitoa Minnesota-mallilla. Meinaan ku sanoit ettei alkoholia pysty lopettaa ja se on korvaamatonta sulle ;)
Eikä mua haittaa juotko sä viinaa. Se on kirjaimellisesti asia joka mua kiinnostaa maailmassa vähiten. Mun mielestä vaan on hölmöä et vähättelet muiden päihteiden käyttäjiä ja ylistät alkoholia.
Mut herätti kans pari kysymystä!
Oletko sitä mieltä että syrjäytymistä aiheuttaa aineen vaikutukset vai sen yhteiskunnallinen asema ja laittomuus?
Oisko Portugalin taloudellinen tilanne ehkä sittenkin mitenkään vastuussa kodittomien määrän noususta? Oliko se sittenkään se ILMASTO? löytyykö jotain todistetta sun väitteelle?
Miksi se sekakäyttäminen lisääntyisi jos kannabiksen käyttäjämäärät ja ongelmatapaukset ovat vähentyneet muualla laillistamisen jälkeen? Ja vaikka ei vähentäis ni miks vitussa se lisäis sitä sekakäyttöä?
Mistä sosiaalimenot saa räjähdysmäisesti kuluja? Ai koska ongelmatapaukset ja kuolemat vähenevät? Miten ois sit räjähdysmäinen säästö muissa kuluissa kuten poliisit ja vankilat? Tai kannabiksesta saatujen verojen räjähdysmäinen kasvu?
Luepa puolueettomalta kantilta ajateltuna tuo linkkini.
Ja vittu oot kyllä yks. En mä ylistä alkoholia, toisin kuin sinä kannabista. Ilmasto ei ole syy vaan täällä ei onnistu kodittomana olo ilmaston takia niinkuin portugalissa.
edit. vai vituttaako köndeä se, että joku osaa ottaa kohtuudella ja nauttia alkoholin lisäksi elämästä myös ilman mitään päihteitä?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: