Päätään aukovat kukkakepit

Ikä
38
No niin, puhutaanpa ny asiasta joka ainakin mua ottaa päähän aika kunnolla. Siis vittuilevat kukkakepit. Semmoset 50-kiloset idiootit jotka on aukomassa päätä aina sillon kun niillä on n. 20 kaveria ympärillä, mutta kun näkee niitä yksin, nii ne lähinnä koittaa luikahtaa ohi niin nopeesti kun pääsee. Mun koulussa on just tämmönen malliesimerkki, yks saatanan rääpäle trendipelle homotyylinen nahkatakki päällä on ottanut asiakseen aukoa turpaansa joka kerta kun se näkee mut, tyyliin vitun homo, vitun läski ym. älykästä. En koskaan tälle jätkälle mitään tehny, ja kylhän sitä vittuilua on ennenkin kuultu, mut koko saatanan vuoden mitä siinä koulussa oon ollu ni samaa paskaa, ei sitä mies enää kestä. Siis en ny yleensä kaikkia ruipeloita oo hakkaamassa, mut tää jätkä kerjää kyllä verta nenustaan. No ei sitä tietenkään voi turpaankaan keskellä koulua leipoa ku ei se käsiks käy, mut oottakaas ku nään sen jossain kadulla nii nähään kumpi onkaan se läski vitun homo... Kyllähän se varmaan tuntee joukossa ittensä jotenkin hirveen kovaks jätkäks, mutta luulis sen tajuuvan et ei silti kannata vittuilla itteensä puolet isommille jätkille, ei ne kaverit välttämättä aina ehdi auttamaan... Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tämäpä harvinaisen tarpeellinen topikki.

Helpota elämääs ja kiskase turpaan jos siltä tuntuu.

Ookke!
Ootkos testannu vittuilla takaisin!Epäilisin että jos pystyt vetäseen kunnon vittuilu battlen siinä niin varmasti sekin ruipelo nöyrtyy!

Ja kavereiden uskottavuus katoaa! :david:

IMHO turpaan vetäminen ei yleensä paranna asiaa!

Nolaat sen jätkän julkisesti niin pahasti ettei se enää kehtaa edes tulla kouluun. Itse olen myös törmännyt saman tyylisiin idiootteihin jotka vaan aukoo päätä vaikkei mitään olis sanonu saati tehny. Mä en ainakaan tuommoisia rupea säälimään jos leivot parit donitsit sen naamariin. :kuola: mmm... donuts...

Älkääs nyt. Tuollaisista threadin aloittajan kuvailemista runkkareista on ihan hyvä jossain puhua. Hyvähän se on muiden mielipiteitä kysyä asoihin, vai mitä?

Asiaan. Katso sellainen hetki, että se on yksin. Ei kavereita, ei äitejä, ei ketään. Sitten menet juttelemaan sille. Ei asenteella, vaan yrität olla mahdollisimman rauhallinen. Kysyt, että oletko tehnyt hänelle jotain jne... Tällaista perussettiä. Kyllä se varmaan siitä.

Taitais olla enemminkin JIPPII tän threadin paikka... :hyper:

Ps. Ja toi vittumaisuus harvemmin on kiinni henkilön painosta. Mä tiedän ihan helvetin vittumaisia 100 kilosia ukkoja ;)

Mikä estää sitten pieksämästä sitä? Sillä tavalla minä ainakin asian ratkaisisin. Kyllä se posken soittaminen sitten loppuu! :evil:

edelbrock sanoi:
Mikä estää sitten pieksämästä sitä? Sillä tavalla minä ainakin asian ratkaisisin. Kyllä se posken soittaminen sitten loppuu! :evil:

Niin varmasti loppuu kun ei enään posket liiku :hyper:

Tarviiko sun sitä pieksemällä piestä? Seuraavan kerran kun se vastaan tullessaan avaa suunsa, niin saman tien vedät avokkaan poskelle ja sanot, että jos aukominen jatkuu, niin seuraava tulee nyrkillä. Ja yrität tehdä sen niin, että itse et hermostu yhtään. Toinen vaihtoehto on, että kun se tulee vastaan, niin siinä kohdalla vaan tönäset sen olkapäällä kumoon ja sanot "oho". Mä nyt oletan, että sä et olisi kirjoittanut koko aloitusta, jos olisit suustasi parempi. Ja jos päädytkin vetämään sitä turpaan, niin suosittelen, että varoitat sitä julkisesti ensin. Sano, että jos vittuilu ei lopu, niin turpaan tulee. Sen kaverit pitää sitten kyllä juoruilussa huolen siitä, että kaikki tietää, että jätkä kerjäsi sitä.

Teet just niinku Tomi käski MUTTA lietsot silmiis sellasen hullun raivon kiillon että tulee jannulle selväks mitä tapahtuu jos se ikinä noteeraa sua enää millään tavalla :hyper:

edelbrock sanoi:
Mikä estää sitten pieksämästä sitä?

Minä toivon, että se este olisi se helvetin iso finni siinä hartioiden välissä. Threadin aloittajalle sanoisin sen verran, että jos uhraat ajatustakaan tuolle rakkikoiralle, olet jo hävinnyt pelin ja se voittanut. Ignore päälle. :)

KelkanNaru sanoi:
Teet just niinku Tomi käski MUTTA lietsot silmiis sellasen hullun raivon kiillon että tulee jannulle selväks mitä tapahtuu jos se ikinä noteeraa sua enää millään tavalla :hyper:
Olen kanssa samoilla linjoilla. Hienovaraisesti vihjaat mitä pahimmassa skenaariosa tapahtuu ja jos sillä kaverilla on yhtään järkeä päässä niin asia on selvitetty. Jos ei auta, niin sitten jonkinlainen käsittely on paikallaan. Monesti on niin, ettei sen kaverit tule edes apuun vaan seuraa vierestä ja ajattelee, että ihan oikein sille rääpäleelle.

Ärähdät sille kunnolla, että nyt loppu perkele! Otat vaikka rinnuksista kiinni.

No joo.. Fiksuinta olisi vaan koittaa jutella tyypin kanssa, kuten jo aikaisemmin ehdotettiinkin. Siis silloin kun hän on yksin jossakin.

Hmm silloin harvoin, kun minulle tulee joku vittuilemaan niin nostan vasemman nyrkkini hänen päänsä eteen hivenen vasemmalle puolelle ( eli siihen vasen koukku kohtaan) ja totean, että jos lyön sinuun koukun niin se uppoaa sinun pääsi sisään.
Tähän mennessä ei ole tarvinut lyödä.........

Sano: Talk to the hand cause the face aint listening! :D No vakavasti ottaen tollanen ottaa varmasti pannuun. Tsemiä sulle ja älä tee mitää tyhmää. :)

Kouluaikojen kokemuksen perusteella sanoisin, että se suunsoitto ei todellakaan lopu ennen kuin kyseistä henkilöä "kouluttaa". Jos sille koittaa puhua, niin se pitää sua vaan ihan paskahousuna ja läppä menee vaan pitemmällä. Katkaiset sen kierteen nyt saman tien vaikka pienellä lempeällä avokämmenellä... :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom