Mulle kävi tällä viikolla sama homma. Tein viimestä sarjaa jalkakyykkyä kun yht'äkkiä iski ihan hullu vihlominen vasemmalle puolelle takaraivoa, vihlo ja tuntu samanlaista pistelyä kun jos esim. käsi puutuu pahasti. Siinä sitten nopeeta istumaan ja päätä selvittämään kun olin ihan kuutamolla vähän aikaa. No särky lähti pois ja pystyin jatkamaan treenin muitten liikkeitten osalta loppuun, kuitenkaan en uskaltanut ihan täysillä vetää. No en ajatellut sitä sen enempää ja kävin seuraavana päivänä tekemässä ojentajat ja olat, enkä huomannut mitään kipua missään.
Perjantaina oli sitten ohjelmassa selkä ja rupesin tekemään maastavetoa. Lämmitelin siinä pienemillä painoilla ja ei mitään kipua missään, enkä edes ajatellutkaan että pää kävisi kipeeksi. Laitoin sitten rautaa lisää ja neljännen toiston jälkeen rupesi vähän vihlomaan takaraivossa, vielä tässä vaiheessa ajattelin että kyllä saan tehtyä sarjan loppuun, mutta kun 8:tta toistoa olin tekemässä oli pakko jättää homma sikseen ja siirtyä istumaan alas kun taju oli lähteä kivuntakia. Tyhmä kun on niin ei kerrasta usko, joten koitin vielä tehdä samoilla painoilla mavea, mutta ei tarvinnut kun kaksi toistoa tehä niin taas ottamaan lukua istuvilteen. No tämän jälkeen jätin maven sikseen ja tein muut selkä liikkeet eikä kipua enää ollut. Treenin jälkeen oli tosin tosi kummallinen olo, ei välttämättä sattunut takaraivoon, no ehkä vähän, mutta ei sitä voi kivuksi määritellä. Muutenkin semmonen huono olo oli.
Eniten tässä ihmetyttää se että kun mikään paikka ei ole jumissa ja kun muija painelin selkääni niin mihinkään ei vihlonut. Kummastusta herättää myös se että kipu tulee ainostaan vasemmalle puolelle takaraivoa. Toivottavasti kysessä on vaan Mitnickin mainitseva ponnistuspäänsärky, ettei tarvi lähteä käymään lääkärissä.