- Ikä
- 52
olen samaa mieltä, itselläni ainakin on, eikä tarvitse edes pahemmin ponnistella kun rupee särkeen päätä.typhoon sanoi:99% varmuudella sulla on niskat jumissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen samaa mieltä, itselläni ainakin on, eikä tarvitse edes pahemmin ponnistella kun rupee särkeen päätä.typhoon sanoi:99% varmuudella sulla on niskat jumissa.
A.t.K sanoi:Kyllä tuo aika samalta vaivalta kuulostaa mikä mulla oli. Itselläni kipu tuntui oikealla puolella takaraivoa, sellaisena sykkeen tahdissa vihlovana. Aluksi se alkoi heti ensimmäisen kovan sarjan viimeisimpien toistojen kohdalla, ja jatkui läpi treenin.
Jalka- ja selkäliikkeet olivat pahimpia tehdä, muut pystyi kuitenkin kohtuu hyvin tekemään. Olen kuullut useilta että kipu menee ohitse itsestään vajaassa parissa viikossa, näin minullakin kävi.
Huomasin, että kipu vähän hellitti kun päätä joko kallisti taaksepäin tai sitten leukaa rintaan.
Jotkut puhuvat että kannattaisi pitää taukoa sen pari viikkoa, mutta itse ainakin treenasin normaalisti...
hitto sitä ihminen on sitten joskus tyhmä, ei millään pahalla.J_mp sanoi:Kahta viikkoa en missään nimessä ole käymättä salilla.
Terpesteri sanoi:hitto sitä ihminen on sitten joskus tyhmä, ei millään pahalla.
Terpesteri sanoi:hitto sitä ihminen on sitten joskus tyhmä, ei millään pahalla.
A.t.K sanoi:Itselläni tuli tuo sama vaiva kyykkyä tehdessä. Olin tekemässä toista 12-sarjaa kun viimeisessä toistossa (otin ilmeisesti huonosti happea tai jotain), tuntui kuin takaraivossa olisi "napsahtanut" ja siitä seurasi sykkivä, vihlova päänsärky. Ko. episodin jälkeen pää oli pari seuraavaa päivää kipeänä. Nyt olen kaksi treeniä tehnyt sen jälkeen ja molemmilla kerroilla on ensimmäisen sarjan jälkeen tullut nuppi kipeäksi. Burana auttoi viimeksi. Jostain luin että ponnistuspäänsärky paranisi itsestään, mikäli tämä siis sitä on.