Päärynävartalon ylläpito??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Täältä netin ihmeellisestä maailmastahan pitäisi löytyä kaikki treenaamisesta, eikö? Jännä kyllä etten löytänyt yhtäkään juttua miten treenatessa pitää päärynävartaloa yllä kaikki ovat vain "kuinka tasoittaa päärynävartaloa" :D

Elikkäs jos täältä löytyis joltakin apua. Olen siis muodoltani päärynä, nytten on paino laskenut hieman liikaa. (170/52) Haluaisi vinkkejä, että miten saan säilytettyä treenatessa tuota naisellista päärynävartaloani eikä rasva sieltä ainakaan enempää kulu. Kiva olisi tietenkin saada vielä enemmänkin sinne alakroppaan muotoja. Eli en halua "sopusuhtaista" treenattua vartaloa. Toivottavasti joku ymmärtää mitä hae. Olen vielä linkannut tähän kuvan unelma vartalostani niin ehkä tämä epäselkeä teksti selkeytyy :D

https://www.google.fi/search?q=tree...curvy+fitness+weheartit&imgrc=sZ1AZyOwbOm_oM:

Päärynävartalolla ei tarkoiteta tommoista, vaan päärynävartalo on negatiivinen kuvaus kehon muodoista, jossa rasva kerääntyy lantiolle ja alavatsaan, eikä todellakaan voi olla kenenkään mielestä kivaa tai kaunista.

Hmmm... No tarkoitin että peppua ja reittä löytyy verrattuna yläkroppaan :D En näköjään näitä sanostaja hallitse :D

Jos rasvaa palaa, niin et voi vaikuttaa siihen mistä se lähtee.

Ja mitä tulee tuohon linkkaamaasi kuvaan, niin täysin geeneistä kiinni onko tuollaisia muotoja vai ei.

Päärynävartalolla ei tarkoiteta tommoista, vaan päärynävartalo on negatiivinen kuvaus kehon muodoista, jossa rasva kerääntyy lantiolle ja alavatsaan, eikä todellakaan voi olla kenenkään mielestä kivaa tai kaunista.

Itse olen aina ajatellut, että päärynävartalolla tarkoitettaan kroppaa, jossa hartiat ovat persusta kapeammat. Luuston, tai rasvan kertymisen takia. Itsehän pidän tällaista päärynävartaloa lähes ihanteena. Olenkin ihmetellyt miksi tästä puhutaan aina negatiivisesti.

Itse olen aina ajatellut, että päärynävartalolla tarkoitettaan kroppaa, jossa hartiat ovat persusta kapeammat. Luuston, tai rasvan kertymisen takia. Itsehän pidän tällaista päärynävartaloa lähes ihanteena. Olenkin ihmetellyt miksi tästä puhutaan aina negatiivisesti.

Näin itsekkin luullut

No ei reenaa yläkroppaa niin ei ainakaan pääse olkapäät ja selkä leviämään. Makuasia sano Musti kun muniaan nuoli....

Hei!

Täältä netin ihmeellisestä maailmastahan pitäisi löytyä kaikki treenaamisesta, eikö? Jännä kyllä etten löytänyt yhtäkään juttua miten treenatessa pitää päärynävartaloa yllä kaikki ovat vain "kuinka tasoittaa päärynävartaloa" :D

Elikkäs jos täältä löytyis joltakin apua. Olen siis muodoltani päärynä, nytten on paino laskenut hieman liikaa. (170/52) Haluaisi vinkkejä, että miten saan säilytettyä treenatessa tuota naisellista päärynävartaloani eikä rasva sieltä ainakaan enempää kulu. Kiva olisi tietenkin saada vielä enemmänkin sinne alakroppaan muotoja. Eli en halua "sopusuhtaista" treenattua vartaloa. Toivottavasti joku ymmärtää mitä hae. Olen vielä linkannut tähän kuvan unelma vartalostani niin ehkä tämä epäselkeä teksti selkeytyy

Treenaa ja syö hyvin... ÄLÄ LAIHDUTA! Hyvin yksinkertaista.
Ja ihan suoraan sanottuna 170cm / 52kg viittaa kyllä enemmän hoikkaan / laihaan kuin pyöreisiin muotoihin.

Jos luonnostaan on hartiat kapeammat kuin persaus niin ei sitä ihan tuosta noin vaan toisin päin saa käännettyä... todennäköisesti ei koskaan, vaikka kuinka yrittäisikin. Ei se lihasmassan kasvatus ihan niin helppoa hommaa kuitenkaan ole. Et varmasti yhtenä kauniina aamuna herää ja peiliin katsoessa huomaa, että "voi helvetti, nyt se tapahtui" :D

What-happens-when-women-lift-expectations-vs-reality.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sama.
Jos bodyfitneksessä parjää sillä että pylly on kuin nuorella pojalla niin mä en halua sellaista katsoa...

Kysyjälle:
Muutama jo mainitsikin tuon olevan melkolailla geneettistä. Voisin kuvitella vartalon perusmuodon säilyvän jos et vie treeniä ihan äärimmilleen.

Joo, päärynävartalo on se, missä lantio on leveä ja hartiat (suhteessa) kapeat, vyötärö on myös kapea ja rasva kertyy alakroppapainotteisesti eikä kaljamahaksi koipien jäädessä tikuiksi.

Hyviä uutisia! Jos on todella päärynavartaloinen, niin sellaisena pysyt, ellet laihduta itseäsi sairaalaan ja luultavasti silloinkin lantio vielä näyttää leveältä suhteessa muuhun kroppaan. Terveisin, true päärynä.

E. Lisäys, Suomessa oikea päärynamalli on kohtuullisen harvinainen. Verrattuna moneen muuhun etniseen ryhmään, suomalaiset naiset ovat luuston rakenteelta verrattain kapealanteisia (tai kropaltaan tasapaksuja) ja päärynäksi itseään usein kutsuu moni sellainen, joka ei sitä oikeasti ole. Tuo kuvassa esitetty kropan malli on harvinainen täällä päin, yleinen etelämmässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom