OVT eli Optimized Volume Training

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heikko
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan kokeillut tuota t-magissa esiteltyä ohjelmaa? Miten tuli tulosta ja millainen oli OVT:tä edeltävä ohjelma?

No, varmasti tulee väsytettyä tehokkaasti harjoitettavat lihasryhmät, supersarjaa toisen perään. Periaatteessahan tuossa vaan tehdään voimaliikkeen perään "väsytysliike". Onks se nyt sit uutta??? Kropan jako tuntuu aika oudohkolta, mun silmään? Kaipa se kuitenkin tietää mitä on laatinut. Lisäksi tulisin itse hulluksi noin mutkikkaalla ohjelmalla, liikaa asioita. Mulle on parempi Keep It Simple Stupid. Ei mua kyllästytä tavan GVT. Ei tarvi kummemmin miettiä ja ressata noin monesta asiasta enkä mä mene punttisalille hauskaa pitämään, niinkuin tuossa sanottiin. Silti varmaan ihan hyvä juttu.

Uskotteko te noihin kuviin? Aika paljon on lihasta tullut ja rasvaa lähtenyt 14 viikossa. Vai onko tuo lihas ollut piilossa rasvan alla?

Originally posted by tuukkis2
Uskotteko te noihin kuviin? Aika paljon on lihasta tullut ja rasvaa lähtenyt 14 viikossa. Vai onko tuo lihas ollut piilossa rasvan alla?

Valaistus ja poseeraus tekee ihmeitä

Tuossahan tehdään joka treenissä vastavaikuttajat? Eikös tuossa ole se vaara, että toisesta vastavaikuttajasta loppuu voima kesken kaiken? :eek:

EDIT: fuck, en tiennyt mitä supersarjat ovat :rolleyes:

Originally posted by KäveleväRuumis
Tuossahan tehdään joka treenissä vastavaikuttajat? Eikös tuossa ole se vaara, että toisesta vastavaikuttajasta loppuu voima kesken kaiken? :eek:

Ei. Antagonistiset lihasryhmät väsyvät samaan tahtiin eikä ongelmia ole. Itse treenaan aina noin.

Back
Ylös Bottom